Nieuw nummer op account maar krijg mijn oude nummer te zien in MijnTele2

  • 22 August 2023
  • 1 reactie
  • 21 x bekeken

Hallo, 

 

Ik heb laatst mijn nummer aangepast, maar met hetzelfde email adres. Als ik inlog op mijn tele2, krijg ik mijn oude telefoonnummer nog te zien. En daarbij dus niet mijn abonnement. Ik moet opnieuw inloggen met hetzelfde account om dan mijn nieuwe nummer te zien, en dus ook mijn abonnement. Als ik ingelogd ben met mijn nieuwe nummer en dan de app opnieuw opstart, krijg ik wederom mijn oude nummer weer te zien.

HajarK 8 maanden geleden

Hi @Daan Oosterloo 

Het kan inderdaad zijn dat je oude nummer nog is gekoppeld aan je account.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik kijken of het lukt om dat account te ontkoppelen zodat je een nieuw account kan aanmaken met je nummer. 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi @Daan Oosterloo 

Het kan inderdaad zijn dat je oude nummer nog is gekoppeld aan je account.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik kijken of het lukt om dat account te ontkoppelen zodat je een nieuw account kan aanmaken met je nummer. 

Reageer