beantwoord

Pincode simkaart

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 31 x bekeken

Beste, 

Ik ben opzoek naar mijn pincode van de simkaart. Ik heb vorige week een nieuwe simkaart ontvangen. Na het invoeren van de pincode heb ik de kaarthouder weggegooid. Nu blijkt dat ik iedere keer mijn pincode moet invoeren nadat ik mijn telefoon opnieuw opstart. Dit was eerder niet het geval. 


Verder is het erg onhandig dat als je zelf je pincode wilt opvragen, dat je tegenwoordig bij het inloggen een 2fa sms toegestuurd krijgt. Dat gaat nogal moeilijk als je geen sms-berichten kunt ontvangen...

icon

Beste antwoord door jurrian 14 August 2023, 10:58

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jurrian, allereerst van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je de simkaarthouder hebt weggegooid en geen zorgen - ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. In dat geval is het inderdaad niet handig dat je de SMS niet kan ontvangen, maar ik hoop dat in alle andere gevallen je gegevens wel goed beveiligd zijn met 2FA. Sla je pin- en pukcode ergens op waar je altijd bij kunt. Dat heb ik ook, zo kom je nooit zonder te zitten.

Laat me s.v.p. weten of je ze hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt! 😄

Hey Jurrian, allereerst van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je de simkaarthouder hebt weggegooid en geen zorgen - ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. In dat geval is het inderdaad niet handig dat je de SMS niet kan ontvangen, maar ik hoop dat in alle andere gevallen je gegevens wel goed beveiligd zijn met 2FA. Sla je pin- en pukcode ergens op waar je altijd bij kunt. Dat heb ik ook, zo kom je nooit zonder te zitten.

Laat me s.v.p. weten of je ze hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt! 😄

 

Ik heb het ontvangen en het is gelukt. Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn dat het is gelukt en thanks voor de terugkoppeling, Jurrian! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden. Start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! ☀

Reageer