Simkaart activeren lukt niet

  • 20 August 2023
  • 1 reactie
  • 40 x bekeken

Hallo,

Ik kan mijn simkaart niet activeren. Als ik naar www.tele2.nl/sim ga en vervolgens activeer mijn simkaart aanvink, krijg ik een scherm met de tekst 'Helaas! Deze pagina zit op slot’ te zien. Ik heb in mijn tele2 nog geen tweestapsverificatie kunnen doen omdat mijn telefoon laatst was gestolen en mijn simkaart dus nog geblokkeerd is. Weet niet of het daar ook mee te maken heeft? Wat kan ik volgens jullie het beste doen?

Groetjes, Lan

HajarK 8 maanden geleden

Hi @LanBui 

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik nog graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer doorgeven dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi @LanBui 

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik nog graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer doorgeven dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer