Skip to main content
beantwoord

Kan geen nieuw abonnement afsluiten na betalen achterstallig factuur

  • 18 August 2023
  • 3 reacties
  • 134 x bekeken

Hey hoi! 

 

Ik heb sinds gisteren een achterstallig factuur betaald en zou graag een nieuw abonnement af willen sluiten met een telefoon, Aangezien mijn telefoon kapot is.

 

Ik heb hier ook al de help desk over gechat en gebeld en die hebben gezegd dat ik eind deze middag of laat op de avond het opnieuw moest proberen, Maar helaas kan ik nu nog steeds geen nieuw abonnement afsluiten! 

 

Hoe lang duurt het voordat het achterstallig factuur is verwerkt? In de app staat ie al aangegeven als betaald!

 

*Ik heb GEEN Negatieve BKR Registratie, Indien dat nodig moest zijn! 

 

Mvg,

 

Jeffrey Stokkers 

Beste antwoord door Jeffrey Stokkers

Hey Allemaal! Hier een update! :)

Ik heb eindelijk mijn nieuwe telefoon kunnen bestellen met een abonnement! 

 

Deze vraag wordt dus gesloten!

 

Fijne maandag allemaal! (En voor degene die moet werken / naar school toe moet, Heel veel succes!)

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 20 augustus 2023

Hoi @Jeffrey Stokkers ,

Hoe achterstallig was de factuur.  Was je abonnement inmiddels afgesloten?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 20 augustus 2023
eric schreef:

Hoi @Jeffrey Stokkers ,

Hoe achterstallig was de factuur.  Was je abonnement inmiddels afgesloten?

Hey Eric! Nee mijn abonnement is niet afgesloten, omdat ik het bedrag al hebt betaald! 

Ik heb ook de klantenservice nog een keer benaderd, Der schijnt nog een code op te zitten die ze er nog af moeten halen, Dus ik denk dat dat morgen gebeurt!

Ik hou deze vraag nog wel even open om wat updates te geven over de gang van zaken.

 

Fijne zondag avond toe gewenst! :) 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2023

Hey Allemaal! Hier een update! :)

Ik heb eindelijk mijn nieuwe telefoon kunnen bestellen met een abonnement! 

 

Deze vraag wordt dus gesloten!

 

Fijne maandag allemaal! (En voor degene die moet werken / naar school toe moet, Heel veel succes!)