De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Sinds gisteren kan ik mijn facturen niet inzien via de website. Op geen enkele browser. Heeft nog iemand hier last van?
Beste tele 2, Ik begrijp niet waarom ik nog een factuur van jullie krijg, gezien ik mijn telefoon abonnement bij jullie heb overgezet naar een prepaid TMOBILE kaart per 20-9-21.Ik zie ook geen gegevens meer in mijn tele2 app. Hoor graag van jullie.Kenmerk: 2223/1.19482148 Vriendelijke groet
Mijn abonnement verloopt pas in januari, maar mijn toestel is gecrasht. Als ik nu een nieuw toestel+abonnement zou afsluiten bij tele2, gaat dat nieuwe abonnement dan pas in als mijn huidige is verlopen?Of zou het handiger zijn om nu wel al een nieuw toestel te kopen en straks in januari mijn abonnement als sim only te verlengen?
Hoi allemaal, Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met telefoon, waarbij je dan 8 euro (nog wat) moet betalen. Echter toen ik naar het betaalscherm ging met iDeal om te betalen, drukte ik per ongeluk op de terug knop op mijn muis. Toen ik nogmaals wilde betalen met iDeal, stond er ineens: ‘Bedankt voor je bestelling!’ Nu heb ik dus niet kunnen betalen. Zojuist kreeg ik een mailtje met een linkje waar ik het alsnog kan betalen, maar wanneer ik druk op iDeal en verder, loopt de pagina vast. Nu staat er dat ik weer een uur moet wachten. Hoe kan ik dit nou alsnog gewoon betalen?
Hoi! Ik heb deze maand 1 x het aantal GB’s van mijn abbo verhoogd van 2 naar 10, en toen ik dat opgemaakt had heb ik 1 x 24 uur unlimited aangeschaft. Die laatste is zo bijna voorbij, en ik zie dat ik de GB’s in mijn abbo niet nogmaals kan upgraden, noch kan ik extra data kopen… Waarom is dit? Ik zit in een huis zonder wifi dus ik heb zometeen helemaal geen internet meer en kan dit dus blijkbaar ook niet meer aanschaffen…? Weet iemand wat te doen? Alvast bedankt!!
Hallo,Ik heb sinds deze zomer in steeds grotere maten problemen met mijn mobiel netwerk. Wanneer ik geen wifi heb en mijn mobiel internet gebruik, valt mijn netwerk steeds weg.Wanneer ik niks doe met mijn internet, dus bijvoorbeeld enkel mijn startscherm open, is mijn verbinding stabiel. Wanneer ik gebruik maak van mijn mobiel internet, bijvoorbeeld door facebook te openen, valt het netwerk weg. Ik heb hier een schermopname van gemaakt, deze kan ik misschien privé delen ter verduidelijking. Ik heb al van alles geprobeerd, internet instelling zijn zoals ze horen, volgens de toestelhulp. Telefoon opnieuw opstarten is niet de oplossing. Toestel naar fabrieksinstellingen zetten lost het probleem niet op. Ik heb een nieuwe simkaart besteld, maar ik betwijfel of dit wel gaat werken.Overigens heb ik deze problemen niet wanneer ik met een Belgisch netwerk verbonden ben. Wanneer ik thuis ben en mijn wifi uitzet heb ik ook vrijwel geen problemen, pas in de auto of op locatie werkt het niet.Ik ho
Heel apart ik mag vanaf vannacht dus 16-10-21 verlengen is 4mnd van te voren nu heb ik dat alvast gedaan bij belsimpel en dan provider weer tele2 ik dacht dan gaat het vannacht in en zondag me foon, krijg ik na een uur en bericht dat ik pas vanaf de 18 kan heel vreemd want officieel loopt mijn contract tot 16 februari dus vannacht om 00:00 uur exact 4mnd van te voren komt dat omdat het weekend er tussen zit??
Hi, Ik kan op mijn tele2 niet inloggen. Heb om nieuwe login gegevens gevraagd, maar ik ontvang geen email. Ik kan mijn telefoonrekening niet zien en controleren. De melding die ik krijg is, dat ik contact moet opnemen. Bij deze.
Mijn zoon is zijn telefoon verloren. Niet localiseerbaar via find my iPhone en bellen krijg je meteen voicemail.is er een andere manier om de telefoon te tracen? Mobiele data staat altijd aan. Ik wil anders zijn Sim blokkeren en nieuwe aanvragen maar zijn nummer staat niet meer in mijn account. Alleen die van mijn andere zoon. Ik kan dus niets online doen. Niet blokkeren en niet nieuwe aanvragen want om een nummer toe te voegen wordt een code naar de telefoon gestuurd - en die zijn we dus kwijt. Iemand een idee hoe dat toe te voegen zonder dat er iets aan de telefoon wordt gestuurd?
Hier zijn ze dan: de Xiaomi 11T 5G |Xiaomi 11T Pro 5G Welkom in deze FAQ over de Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro. In dit topic kun je alle informatie vinden over de toestellen en het bestellen van jouw geweldige Xiaomi! De Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro zijn direct leverbaar! Koop één van de Xiaomi 11T Pro Series en doe mee met een mooie actie! Je doet van 15 oktober t/m 31 oktober 2021 mee met een actie, namelijk:Tijdelijke Xiaomi actie:Actie Xiaomi 11T Pro: Ontvang 32 inch Xiaomi TV t.w.v € 299 cadeau bij aankoop van Xiaomi 11T Pro. Waar kan ik mij registreren voor de Xiaomi actie?De actie is geheel afkomstig van Xiaomi zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Xiaomi! Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?Op de website van Xiaomi kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan! Tot wanneer kan ik mij aanmeld
Toestelkrediet van 840 euro bij Tele2 op 9 december afbetaald.Destijd gebeld met Tele2 over vroegtijdig afbetalen toestelkrediet ivm aankoop huis en dit anders niet mogelijk was door de bkr registratie.10 december is mijn bkr registratie beeindigd en hiervan netjes bericht gehad dat toestelkrediet was afbetaald.Echter ging mijn contract met dit mobiele toestel pas in februari in. Tot mijn verbazing stond er toen nog steeds een toestelkrediet open van 840 euro.Na een aantal keer bellen op 13 april een betalingsbewijs opgestuurd. Verwerkingstijd zou maximaal 1 maand bedragen. 5 maanden en tig van telefoontjes verder kunnen ze mij nog steeds niet helpen en kan ik de financiele afdeling zelf niet bereiken (dit gaat allemaal via de klantenservice), maar krijg tot op heden nog geen uitsluitsel over de betaling van december.Telkens heb ik netjes mijn facturen op tijd betaald (bedrag incl toestelkrediet). Bedrag toestelkrediet wat ik teveel betaald heb zit op 228,99 euro.Kunnen jullie hier mij
Ik heb een hoge bel kosten. Door het buitenland mijn dochter moest naar het ziekenhuis. Maar tele2 wilt niet helpen met een betalingsregeling terwijl ik bijna 900 euro niet kan op hoesten!,Mensen raken op deze manier in de schulden. Ik moest voor de gezondheid van mijn dochter Maar hulp aan jullie kant HO maar. Ik zit al jaren bij jullie nooit problemen gehad met betalingsregelingen tot NU. Vorige week collega gesproken ze was zo lief en ging aanvraag doen. Ze zei dat het helemaal goed zou komen. En ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niks gehoort. Weer gebeld krijg ik te horen jaa we kunnen niet helpen! Heel schandalig
In 2017 contract afgesloten voor mijn toen nog minderjarige zoon. Zelfs nog een keer verlengd voor 2 jaar. ALTIJD alles keurig netjes op tijd volledig betaald. Contract liep af op 31/05/2021 maar zoon inmiddels (ruim) meerderjarig, nest verlaten en wil (uiteraard) zelf beschikken over contract mobiele telefoon. 02/05/2021 netjes restant toestelkrediet van nog geen € 10,- afbetaald. Meteen email van Tele2: Yes, betaling ontvangen, telefoon is nu 100% mijn eigendom. 04/05/2021 overdracht contract naar zoon exact zoals Tele2 het wil inclusief alle kopieën, ALLE gegevens gewijzigd etc. etc. Weer email van Tele2: Yes, per 04/05/2021 is overdracht contract (voor die 27 resterende dagen) een feit. 26/05/2021 Tele2 toch nog een bedrag van mij geïncasseerd, maar dat maar gelaten voor wat het is. Eind juni 2021 probeert Tele2 toch weer abonnementskosten van mijn rekening te incasseren. Vreemd, heb geen account meer, alles aangepast incl rek.nr. Dat maar gestorneerd wellicht dat er dan een zaklam
Ik heb al anderhalf jaar een abonnement via Tele2 afgesloten, waarbij ik nog steeds mijn telefoon afbetaal. Ik verblijf momenteel enkele maanden in Panama, deze week bij het gebruiken van mijn telefoon viel mijn telefoon uit en is sinds dien ook nooit meer aangegaan.Dingen die ik heb geprobeerd:-Aansluiten op iTunes-Hard reset-Opladen met verschillende kabels en contactenNu vroeg ik me af hoe ik de zaken het beste kan aanpakken?Is het handig om het naar Apple op te sturen vanuit Panama ?Of kan ik beter naar de '’Mac Store'’ in Panama die zegt geautoriseerd te zijn technische service te verlenen voor Apple ? Mvg.
I did my subscription last saturday the 9 october 2021.The request was to move ftom lycamobile to tele2 and have the same number.My subscription started on 11 october and my sim card that i have was also deactivated on the 11 october at 8.30 morning.I have been waiting for 2 days for my new sim card and nothing received.Customet service yesterday said it was sent.Today there is another answer that i have to wait for another 3 working days to receive my new sim card.How come ? Why did you deactivate my number yesterday since delivering of a sim card require a lot of days.Now i am disconnected. Can not use my number. Can not log into digid app or do any communication with anyone.What do you consider this ? Is this a service? Disconnecting people before delivring the active sim cards.
Vandaag door een fout met transactie perongeluk 2 bestellingen geplaatst,Hiervan 1 betaald en later op de mail de geannuleerde betaling doorgekregen als bestelling met een openstaand bedrag.Hiervan is 1 betaald en 1 niet. Nu zou ik graag de bestelling dat niet betaald is willen annuleren.Bij bestelling annuleren wordt aangegeven code van de telefoon etc aan te geven, terwijl deze natuurlijk niet bezorgt is doordat ik hem enkel vandaag besteld heb.Hoe kan ik de niet betaalde bestelling annuleren? zonder te laten bezorgen?groet.
Hoi, Hoe krijg ik toegang tot de API van tele2? https://capi.tele2.nl/Gebruikersnaam en wachtwoord tele2 pakt deze niet. MvgDaniel
Goedenavond ik ben al jaren klant heb vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????
Hoi,Ik heb net een nieuwe abonnement bij Tele2, alleen als ik dit wil toevoegen aan mijn account dan krijg ik constant een foutmelding. Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens m'n nummer invullen om de nieuwe Abo te koppelen, alleen als ik dan de code invul die ik in een sms krijg als verificatie kom ik niet verder. Enige wat ik zie is een foutmelding en dat ik het later nog eens moet proberen. Dat was gisteren ook al zo. Is er iets wat ik hieraan kan doen of moet ik nog langer wachten voordat het zou werken? Overal staat wel dat ik de Tele2 app kan gebruiken en niet dat ik moet wachten. Het is niet echt een heel erg goeie eerste indruk om eerlijk te zijn.
Goedemiddag,onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel en deze meteen al grotendeels afbetaald (€1019,83). Bij de bezorging werd het toestel echter niet afgegeven, omdat de geboortedatum van mijn moeder nog in mijn contract staat, de naam is wel al ooit aangepast. De verlenging is nu geannuleerd en ik wil mijn gegevens wijzigen via het formulier op Tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername.wanneer kan ik verwachten dat de aanbetaling wordt terugbetaald? Ik neem aan dat ik mijn verlenging daarna alsnog kan doen (en de aanbetaling).
Ik ben eind juli 2020 overgestapt van Tele2 naar Hollands Nieuwe met nummer behoud. Is mijn Tele2 abonement beëindigd? Waarom bleef Tele2 in augustus en september geld opnemen? Interessant genoeg - een groter bedrag dan ik betaalde.
Hallo, Ik heb mijn wachtwoord 3 keer verkeerd ingetoetst en nu vraagt het om een pukcode, ik ben deze kwijt en heb het kaartje waar het eerst opstond ook niet meer. Ook kan ik het niet met mijn tele2 achterhalen omdat ik de sms verificatie van mijn account niet kan doen. Graag zou ik weten wat voor stappen ik nu moet nemen om toch weer op mijn mobiel te kunnen.
Ik heb mijn betaalachterstand betaald maar ben nog niet online
Ik wil graag een mijn abonnement opzeggen einddatum is 16 maart 202 omdat ik ben verhuisd naar België
Activeren SIM kaart lukt niet na overgang TELE2 Heb een nieuwe SIM kaart, maar het activeren kan niet in mijn huidige account en kan ook geen SMS ontvangen. Graag hulp van moderator. MvgRuben
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.