Skip to main content
beantwoord

Geen toegang tot de facturen.

  • 19 oktober 2021
  • 2 reacties
  • 56 x bekeken

Sinds gisteren kan ik mijn facturen niet inzien via de website. Op geen enkele browser. 

Heeft nog iemand hier last van? 

Beste antwoord door carbear

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • Antwoord
  • 19 oktober 2021

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 19 oktober 2021
carbear schreef:

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 

dank je wel, dat werkt!