Skip to main content
Antwoord

Geen toegang tot de facturen.

  • October 19, 2021
  • 2 reacties
  • 56 x bekeken

Sinds gisteren kan ik mijn facturen niet inzien via de website. Op geen enkele browser. 

Heeft nog iemand hier last van? 

Beste antwoord door carbear

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • October 19, 2021

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • October 19, 2021

Zojuist even gecheckt en ik kan via mijn chrome browser inloggen op MijnTele2 en de factuur downloaden / inzien. Ik heb alleen Tele2 Mobiel.

Probeer het anders even in een incognito venster of via de app. 

dank je wel, dat werkt!