Skip to main content
beantwoord

Inloggen op MijnTele2

  • 15 oktober 2021
  • 2 reacties
  • 134 x bekeken

Hi, 

 

Ik kan op mijn tele2 niet inloggen. 

Heb om nieuwe login gegevens gevraagd, maar ik ontvang geen email. 

Ik kan mijn telefoonrekening niet zien en controleren. 

De melding die ik krijg is, dat ik contact moet opnemen. Bij deze. 

Beste antwoord door carbear

Wat Theo zegt inderdaad!

En ik zag dit voorbijkomen twee dagen geleden maar ik weet niet of dat nog aan de hand is, lijkt er wel op?

 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/geen-verificatiemail-wachtwoord-wijzigen-of-aanmaken-mijn-tele2-account-83564

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 15 oktober 2021

De snelste manier om contact op te nemen is 020-7544444.

Anders moet je wachten tot een moderator er tijd voor heeft.

Vul dan in ieder geval je profiel in. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2021

Wat Theo zegt inderdaad!

En ik zag dit voorbijkomen twee dagen geleden maar ik weet niet of dat nog aan de hand is, lijkt er wel op?

 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/geen-verificatiemail-wachtwoord-wijzigen-of-aanmaken-mijn-tele2-account-83564