Ik wil graag een mijn abonnement opzeggen einddatum is 16 maart 202 omdat ik ben verhuisd naar België
Mijn abonnement vervroegd opzeggen
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Shoshelgen, ik zie je niet graag vertrekken, maar als je naar België bent verhuisd snap ik het helemaal. Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad dat je abonnement tot 16 maart 2022 loopt.
Er is een mogelijkheid om je contract vervroegd op te zeggen en af te kopen. Hier zitten wel een paar voorwaarden aan, dus ik zal ze hieronder voor je op een rijtje zetten.
Als je je contract vervroegd wil opzeggen moet je rekening houden met de volgende dingen:
Je betaald de totale afkoopsom. Dit zijn alle maanden die je nog te gaan hebt van je abonnement. Zou je mij even een privébericht willen sturen? Het totale bedrag dat je dan zou moeten betalen stuur ik je daar graag.
Ik had dit graag zelf voor je gedaan, echter kun je alleen telefonisch via mijn collega’s van de klantenservice opzeggen en je contract afkopen. Je kunt ze vandaag nog tot 20:00 uur bereiken op 020-7544444.
Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.