Skip to main content
beantwoord

Mijn abonnement vervroegd opzeggen

  • 29 september 2021
  • 9 reacties
  • 1692 x bekeken

Ik wil graag een mijn abonnement opzeggen einddatum is 16 maart 202 omdat ik ben verhuisd naar België

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Shoshelgen, ik zie je niet graag vertrekken, maar als je naar België bent verhuisd snap ik het helemaal. Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad dat je abonnement tot 16 maart 2022 loopt.

Er is een mogelijkheid om je contract vervroegd op te zeggen en af te kopen. Hier zitten wel een paar voorwaarden aan, dus ik zal ze hieronder voor je op een rijtje zetten.

Als je je contract vervroegd wil opzeggen moet je rekening houden met de volgende dingen:

Je betaald de totale afkoopsom. Dit zijn alle maanden die je nog te gaan hebt van je abonnement. Zou je mij even een privébericht willen sturen? Het totale bedrag dat je dan zou moeten betalen stuur ik je daar graag. 

Ik had dit graag zelf voor je gedaan, echter kun je alleen telefonisch via mijn collega’s van de klantenservice opzeggen en je contract afkopen. Je kunt ze vandaag nog tot 20:00 uur bereiken op 020-7544444.

Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! :smile:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Shoshelgen, ik zie je niet graag vertrekken, maar als je naar België bent verhuisd snap ik het helemaal. Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad dat je abonnement tot 16 maart 2022 loopt.

Er is een mogelijkheid om je contract vervroegd op te zeggen en af te kopen. Hier zitten wel een paar voorwaarden aan, dus ik zal ze hieronder voor je op een rijtje zetten.

Als je je contract vervroegd wil opzeggen moet je rekening houden met de volgende dingen:

Je betaald de totale afkoopsom. Dit zijn alle maanden die je nog te gaan hebt van je abonnement. Zou je mij even een privébericht willen sturen? Het totale bedrag dat je dan zou moeten betalen stuur ik je daar graag. 

Ik had dit graag zelf voor je gedaan, echter kun je alleen telefonisch via mijn collega’s van de klantenservice opzeggen en je contract afkopen. Je kunt ze vandaag nog tot 20:00 uur bereiken op 020-7544444.

Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! :smile:


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 4 oktober 2021

Beste ik heb de aflossing van toestel volledig betaald.. wat moet nog gedaan worden om de abonnement opzeggen?

Mvg

Jozef sarkees


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 4 oktober 2021

De simkaart van Tele2 werkt helemaal niet in België

Jozef sarkees


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 4 oktober 2021

Volgens mij hoef je het contract niet af te kopen bij emigratie

 

 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 4 oktober 2021

Ik moet echt lachen ik woon nu all in België ik hoef niet de papieren naar u te leveren ik wil mijn abonnement opzeggen einddatum van 16 maart 2022 .

Mvg

 

 

 

 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 4 oktober 2021

Waarom de simkaart van Tele2 werkt niet in België???

 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 5 oktober 2021

Ja, sorry dan. Lach maar. 

Ik weet het dan niet. Blijkbaar helemaal verandert dus. 

Eerst was dat wel, dan hoefde je het contract niet af te kopen als je emigreert.

Als je de simkaart alleen nog maar buiten Nederland gebruikt zal hij wel werken maar na 4 maanden wordt het erg duur. 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 5 oktober 2021

Waarom werkt niet meer in België ?


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Shoshelgen, je simkaart zou het in België gewoon moeten doen. Geen zorgen, ik ga je helpen zodat je weer gebruik kunt maken van je simkaart.

Zou je allereerst je toestel eens uit en aan willen zetten? Dit wil in de meeste gevallen wel helpen.

Anders zou je even moeten controleren met welk netwerk je bent verbonden, of als je niet bent verbonden, handmatig een netwerk selecteren. In België kun je gebruik maken van de volgende netwerken: Orange, Proximus en Telenet BASE. Laat je het ons weten als het hiermee is gelukt? We horen het graag van je! :smile: