vraag

verloren nummer toevoegen aan account

  • 13 October 2021
  • 1 reactie
  • 27 x bekeken

Mijn zoon is zijn telefoon verloren. Niet localiseerbaar via find my iPhone en bellen krijg je meteen voicemail.

is er een andere manier om de telefoon te tracen? Mobiele data staat altijd aan. 

Ik wil anders zijn Sim blokkeren en nieuwe aanvragen maar zijn nummer staat niet meer in mijn account. Alleen die van mijn andere zoon. Ik kan dus niets online doen. Niet blokkeren en niet nieuwe aanvragen want om een nummer toe te voegen wordt een code naar de telefoon gestuurd - en die zijn we dus kwijt. Iemand een idee hoe dat toe te voegen zonder dat er iets aan de telefoon  wordt gestuurd?


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Zo snel mogelijk de simkaart blokkeren via de klantenservice is mijn advies. 


Als je find my iphone aan had staan dan kan je via icloud.com het toestel lokaliseren maar als het toestel geen verbinding maakt met het netwerk (kapot is) dan weet ik niet of dat nog werkt. 



 

Reageer