Skip to main content
Antwoord

Gaat het verlengen van een abonnement direct in?

  • October 15, 2021
  • 3 reacties
  • 146 x bekeken

Mijn abonnement verloopt pas in januari, maar mijn toestel is gecrasht. Als ik nu een nieuw toestel+abonnement zou afsluiten bij tele2, gaat dat nieuwe abonnement dan pas in als mijn huidige is verlopen?

Of zou het handiger zijn om nu wel al een nieuw toestel te kopen en straks in januari mijn abonnement als sim only te verlengen?

Beste antwoord door WhTurner

Als je nu je abonnement verlengt (dat is mogelijk vanaf 3 maanden voor eind contract), krijg je het nieuwe toestel direct (mits voorradig) en gaat je nieuwe abonnement is aansluitend aan je oude.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 15, 2021

Als je nu je abonnement verlengt (dat is mogelijk vanaf 3 maanden voor eind contract), krijg je het nieuwe toestel direct (mits voorradig) en gaat je nieuwe abonnement is aansluitend aan je oude.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Sophie, wat @WhTurner zegt klopt helemaal! Je nieuwe toestel krijg je inderdaad direct om te gebruiken en je nieuwe abonnement gaat dan in januari in (op 17 januari om precies te zien). Goed dat je je gegevens in je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat je inderdaad al kunt verlengen!

Ik zou zeggen, kijk lekker rond op de website of heb je al een nieuw toestel/abonnement op het oog? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile:


  • Auteur
  • Durft te posten
  • October 18, 2021

Hey Sophie, wat @WhTurner zegt klopt helemaal! Je nieuwe toestel krijg je inderdaad direct om te gebruiken en je nieuwe abonnement gaat dan in januari in (op 17 januari om precies te zien). Goed dat je je gegevens in je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat je inderdaad al kunt verlengen!

Ik zou zeggen, kijk lekker rond op de website of heb je al een nieuw toestel/abonnement op het oog? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile:

Bedankt!