Skip to main content
beantwoord

Bestelling annuleren

  • 10 October 2021
  • 5 reacties
  • 186 x bekeken

Vandaag door een fout met transactie perongeluk 2 bestellingen geplaatst,

Hiervan 1 betaald en later op de mail de geannuleerde betaling doorgekregen als bestelling met een openstaand bedrag.

Hiervan is 1 betaald en 1 niet. Nu zou ik graag de bestelling dat niet betaald is willen annuleren.

Bij bestelling annuleren wordt aangegeven code van de telefoon etc aan te geven, terwijl deze natuurlijk niet bezorgt is doordat ik hem enkel vandaag besteld heb.

Hoe kan ik de niet betaalde bestelling annuleren? zonder te laten bezorgen?

groet.

Kijk op de Bestel/Annuleer pagina:

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bestelling/annuleren-terugsturen


Dat gaat niet omdat ik het toestel niet ontvangen/betaald hebt.


Bel morgenvroeg ff 020-7544444. 

Dan kun je het goed uitleggen! 


Hey Justin, welkom op de Community!

Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, dan kijk ik ook met alle plezier wat ik voor je kan doen. Als de bestelling nog niet te lang geleden gedaan is kan ik hem ook nog voor je annuleren. Dit kijk ik graag voor je na. Zou je me hiervoor een privebericht willen sturen met je adres + postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN?

Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:


Update: De 2e bestelling is inmiddels geannuleerd! :smile: