beantwoord

toestelkrediet afbetaald maar nog steeds maandelijks op factuur

  • 9 September 2021
  • 2 reacties
  • 268 x bekeken

Toestelkrediet van 840 euro bij Tele2 op 9 december afbetaald.
Destijd gebeld met Tele2 over vroegtijdig afbetalen toestelkrediet ivm aankoop huis en dit anders niet mogelijk was door de bkr registratie.

10 december is mijn bkr registratie beeindigd en hiervan netjes bericht gehad dat toestelkrediet was afbetaald.

Echter ging mijn contract met dit mobiele toestel pas in februari in. Tot mijn verbazing stond er toen nog steeds een toestelkrediet open van 840 euro.

Na een aantal keer bellen op 13 april een betalingsbewijs opgestuurd. Verwerkingstijd zou maximaal 1 maand bedragen. 5 maanden en tig van telefoontjes verder kunnen ze mij nog steeds niet helpen en kan ik de financiele afdeling zelf niet bereiken (dit gaat allemaal via de klantenservice), maar krijg tot op heden nog geen uitsluitsel over de betaling van december.

Telkens heb ik netjes mijn facturen op tijd betaald (bedrag incl toestelkrediet). Bedrag toestelkrediet wat ik teveel betaald heb zit op 228,99 euro.

Kunnen jullie hier mij mee helpen om dit op te lossen? Na 7 maanden wekelijks bellen weet ik me geen raad meer.

Mvg Justin Bisselink

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 October 2021, 11:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Justin, allereerst mijn excuses voor de vertraagde reactie. Dit topic is op me op een of andere manier ontglipt, maar ik ben er nu voor je! Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb direct eens meegekeken naar andere contactmomenten met mijn collega’s en ik zie dat zij hiermee bezig zijn geweest. Als ik het goed heb, heb je maandag een e-mail ontvangen van mijn collega. Ik kan de mail zelf niet inzien, maar zou je me willen laten weten wat hieruit is gekomen? Is het opgelost en hebben ze de betaling kunnen vinden? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Marciano, alsnog dank voor je reactie. Ze hebben inderdaad de betaling terug gevonden alleen niet aangegeven wat ze er nu verder mee gaan doen.. wordt het bedrag compleet teruggestort, verekenen ze de facturen of krijg ik alleen het te veel betaalde bedrag terug en daarna alleen de facturen zonder toestelkrediet?

 

alvast bedankt