Hallo,
Ik heb sinds deze zomer in steeds grotere maten problemen met mijn mobiel netwerk. Wanneer ik geen wifi heb en mijn mobiel internet gebruik, valt mijn netwerk steeds weg.
Wanneer ik niks doe met mijn internet, dus bijvoorbeeld enkel mijn startscherm open, is mijn verbinding stabiel. Wanneer ik gebruik maak van mijn mobiel internet, bijvoorbeeld door facebook te openen, valt het netwerk weg. Ik heb hier een schermopname van gemaakt, deze kan ik misschien privé delen ter verduidelijking.
Ik heb al van alles geprobeerd, internet instelling zijn zoals ze horen, volgens de toestelhulp. Telefoon opnieuw opstarten is niet de oplossing. Toestel naar fabrieksinstellingen zetten lost het probleem niet op. Ik heb een nieuwe simkaart besteld, maar ik betwijfel of dit wel gaat werken.
Overigens heb ik deze problemen niet wanneer ik met een Belgisch netwerk verbonden ben. Wanneer ik thuis ben en mijn wifi uitzet heb ik ook vrijwel geen problemen, pas in de auto of op locatie werkt het niet.
Ik hoop dat iemand mij de oplossing kan geven, want ik word er knettergek van. Ik kan buitenshuis niet bellen, whatsappen, sms'en, CoronaCheck openen duurt altijd een minuut of 3 voordat het gelukt is.. Dit is geen doen.
Alvast bedankt voor de hulp.