De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb gisteren een nieuw abonnement gekocht en deze zou ik graag gebruiken alleen als ik mijn simkaart wil activeren krijg ik deze meldingWat moet ik nu doen?
Hooi , Mijn Naam is Valentina Vergara, ik ben nu in het buitenland en heb ik geen service. Ik heb alles gecontroleerd als ik blokkades heb voor het gebruik maken in het buitenland maar alles is goed.En nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben momenteel in het Caribisch Gebied.
Ik ben net verhuist gister, dus heb nog geen mogelijkheid gehad om een internet provider aan te schaffen. Dus ik wil mijn mobiele hotspot verbinden met mijn laptop.Dit doe ik af en toe als ik ergens geen wifi heb en normaal is er geen probleem. Nu verbind hij wel maar geeft hij aan Geen Internet. Dit is sinds gister zo.Ik heb een unlimited abonnement.Hoe los ik dit op? Ik heb zsm internet nodig. Dit heb ik al geprobeert:Verbinden met USB-C kabel en tethering aanzetten.Het wachtwoord van mijn hotspot veranderen.Het netwerk vergeten op mijn laptop en opnieuw proberen.Niks werkt. Help mij aub😩
Ik ben mijn telefoon (+simkaart) kwijtgeraakt op vakantie. Nu heb ik een nieuwe aangevraagd en binnengekregen, maar moet ik telefonisch de nieuwe activeren. Omdat ik alleen woon en de meeste mensen die ik ken op vakantie zijn heb ik dus geen mogelijkheid om de activatie af te ronden. Echter heb ik dit wel zo snel mogelijk nodig. Ik las op een inmiddels gesloten forum dat een medewerker dit ook zou kunnen doen, dus hoop ik dat via deze weg voor elkaar te krijgen. Hopelijk lukt dit.
Vrijdagavond heb ik een iPhone 13 pro max besteld. Het is inmiddels zondag maar ik heb nog geen mail gehad om het bezorgmoment in te plannen. Weet iemand hoe dit zit?
Beste Tele 2, hoe kan het dat ik ruim 18 maanden bezig ben met een bkr registratie op een abonnement die ik nooit heb afgesloten. Ik heb jullie me persoonlijke documenten gestuurd een jaar geleden met gevoelige informatie en nooit een terugkoppeling!!
Hallo,Ik ben mijn Puk code kwijt en mijn Tele2 account was blijkbaar niet gekoppeld. Kan er iemand helpen om mijn Puk code te regelen ?
Ik ben op vakantie in Oostenrijk en heb 2 voicemail ontvangen. Ik moest mijn pincode invullen maar werd meteen na 1x geblokkeerd. Kunnen jullie dit deblokkeren?
Ik ben al bijna 20 jaar een tevreden klant van Tele 2. Echter nu al ruim een maand (sinds 17 juni) heb ik in mijn eigen woonplaats Oegstgeest geen bereik. Er is blijkbaar een zendmast in onze regio die uitstaat en er is geen indicatie wanneer het weer werkzaam is. Helaas was er toen geen keuze voor ons dan om over te stappen naar een concurrent. Ik mocht van Tele2 meteen overstappen. Het overstappen is nu gaande en we hopen een deze dagen om te zijn. Daar ben ik heel dankbaar voor echter ik ben op zoek naar compensatie. Ik heb nu 2 maanden betaald terwijl ik 0,0 bereik had. Ik sprak een collega van Tele2. Zij kon me max. 20% korting aanbieden. Echter ik heb van 80% gehad aan mijn Tele2 maar echt niks. Er wordt volop gesproken op social media over de problemen hier in Oegstgeest en meerdere mensen geven aan dat ze 100% of 50% korting hebben gekregen op hun facturen met terugwerkende kracht. Dit betreft ook mijn vrouw. Ik kan helaas moeilijk zeggen “je kunt me bellen om dit te bespreken
Ik zit nu in Panama en wil Oranje bestellen. Mijn SMS naar 1280 faalt echter. Komt melding dat er een fout 50 optreedt. Overigens blijkt deze fout ook bij SMS naar andere nummers op te treden. Heel vervelend!
Ik heb 14 juli mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de iPhone 13 pro. Het probleem is dus dat ik al een heel groot deel van de de telefoon al betaald heb en ook een e-mail heb gekregen met dat alles klopt. Vorige week een betaalherinnering gekregen via de e-mail omdat het bedrag bij tele2 nog open stond, wat ik raar vond, en dus gelijk even naar de klantenservice gegaan, die hebben mij verteld dat ze het betaalde bedrag zien en dat ik mij geen zorgen hoef te maken, oké zo gezegd zo gedaan ik ga verder met het leven. Vorige week had ik een nieuwe e-mail gekregen met dat mijn volledige bestelling is geannuleerd omdat ik nog niet betaald heb??? Weer opnieuw naar de klantenservice gegaan en hun hebben mij verteld dat ik binnen 7 dagen mijn geld terug krijg, het is vandaag de 8e dag en ik wil gewoon opnieuw mijn bestelling plaatsen. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of de bestelling nog wel gewoon door gaat, sinds het geld er nog niet is, of dat ik mijn geld gewoon iets late
IK heb 20 mei een bestelling geplaatst. Verlenging abbo met nieuwe telefoon. Na meerdere keren uitstel van levering door post.nl is mijn pakket kwijt?? Contact gehad met tele2 en onderzoek gestart bij postnl. Nu bijna 2 maanden verder en meerdere keren gebeld waarbij ik voor mijn gevoel afgescheept wordt en gemaild waar ik geen reacties op krijg. Nog steeds geen telefoon ontvangen. Inmiddels al flinke kosten gemaakt met bellen. Cashback actie van samsung die liep toen ik bestelde al verlopen. ECHT ZO'N SLECHTE SERVICE DIT TELE2! Is niet mijn fout maar ik ben wel de dupe.Hopelijk leest er iemand mee die mij eens echt kan helpen in plaats van steeds te zeggen komt echt wel goed! Zo'n onderzoek kan toch niet 1,5 maand duren en dan nog als ik zo om me heen vraag of iemand dit ooit meegemaakt heeft zeggen ze allemaal nee zo lang zou je niet hoeven te wachten op je toestel.
Ik wil voor deze maand mijn abonnement wijzigen naar unlimited data zoals ik elke vakantie doe. De kosten voor dit abonnement zijn normaal €25 pm maar ik zie nu dat het me €38 euro per maand gaat kosten. En dit terwijl een unlimited abonnement nog steeds gewoon 25 euro kost als je hem nieuw zou afsluiten. De andere abonnement opties zijn ook gewoon normaal maar alleen unlimited is stuk duurder. Waarom is dit?
Hoi! 👋🏽 Ik ben in het buitenland (Tanzania) en heb hier een eSim gekocht (via Airalo, netwerk Vodacom), die ik wil toevoegen aan mijn telefoon. Het lukt mij niet om de eSim toe te voegen. Ik krijg de melding “Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kan niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb een iPhone 12, lopend Tele2 abonnement (fysieke sim) en voor zover ik kan zien geen simkaart blokkade (via Instellingen > Algemeen > Info). Een eSim toevoegen zou dus mogelijk moeten zijn. Hoor het graag!
Mijn huidige iPhone is stuk, ik moet z.s.m. een nieuwe. Ik wil een nieuwe iPhone 13 aanschaffen met Tele2 abonnement maar mijn huidige (Sim Only) abonnement verloopt pas in December dit jaar.Ik stond op het punt mijn aanschaffing te maken, maar heb een vraag na het zien van Stap 4, hieronder. Krijg ik mijn iPhone 13 pas ná mijn huidige contract? Betaal ik voor 2 abonnementen tegelijk als ik dit abonnement bestel? Natuurlijk heb ik deze bestelling klaar staan in mijn eigen account (waar nu mijn huidige Sim Only abonnement loopt), daar heb ik op ‘verlengen met nieuw toestel’ gekozen. Het is mij echter niet duidelijk wat er precies gaat gebeuren na aanschaf?
Geachte tele 2, ik heb jullie al 3x gemaild naar 3 verschillende e-mailadressen en geen response. Ik heb mijn abonnement in 1x afgelost ivm een hypotheek, waar de deadline overmorgen is 22-07-2022. Mij is beloofd dat het op 19-07-2022 geregeld zou zijn. Gisteren dus. Jullie hebben inmiddels het betaalbewijs al 9x ontvangen. Wat rest mij te doen nu, ik vind het een kwalijke zaak dat men zo omgaat met z’n klanten.
I.v.m. mijn hypotheek heb ik met spoed een bevestiging per mail nodig dat mijn toestelkrediet (en dus BKR registratie) volledig is afgelost. Kan iemand dit mij sturen? Alvast bedankt! Groet, Lara
Hello,I had a monthly cancellable subscription in Tele2. On its initial days, I called the customer service and requested the cancellation. The agent told me that cancellation would normally be effective 1 month later, but he said he will do an adjustment and it will be cancelled after 15 days.I said okay, he sent me a confirmation, and I accepted it. This call happened on 14 May 2022. On June, I received the invoice (number 901459804601), and I thought it will be the final one. Its been paid with automatic incasso. However, in July, I received a new invoice (number 901463749539) with some costs and discount. In the Tele2 Account Overview page, it says my contract has ended under the mobile number. My client number is 1.21299135.Could you please help me with understanding these invoices, and if my subscription is cancelled and I will no longer receive invoices? Kind regards.Mustafa
Hoi, Ik wil graag mijn simkaart activeren en daarvoor moet ik opbellen. Ik zit echter thuis zonder werkende simkaart dus ik kan helaas niet opbellen. De chatbot verbind mij niet door met de klantenservice helaas. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes!
Ik heb een Sim kaart ontvangen voor mijn nieuwe abonnement bij jullie. Maar hij is maar eenzijdig geactiveerd lijkt het wel. Ik kan sms codes ontvangen. Maar zelf bellen sms’en of internetten kan ik niet. Het 06 nummer waar het omgaat staat in me profiel. Klant nummer weet ik niet aangezien die nog niet is toegewezen.
I went to Hungary two weeks ago and that is the first time I know my sim card and the internet connection doesn't work properly. I thought it was just a systematic error. But, I'm now in Spain and same thing happened right now. I don't have an internet connection. I saw similar questions here on the forum but still struggling on solving this problem.
Hallo,Kan een moderator mij helpen? Ik ben mijn pukcode en ook het pasje waar het opstaat kwijt.Alvast bedankt!
2 weken terug een telefoonabonnement besteld. Had er al eentje van KPN maar wilde duo sim. Samsung galaxy S22+ bij gekregen, niet blij mee, want netwerk valt steeds weg. Bellen? Niemand hoort wat. Internet? Valt soms 10-120sec weg. Is het normaal dat je een telefoon van bijna €1000 koopt en er niet mee kan bellen? Nee. Dus hoe komt het dat dit gebeurd, en hoe los ik het op Zie vooruit naar je reactie. Groet, Yoram
Ik heb diverse topics gelezen over het verhogen en verlagen van je bundel maar toch snap ik het nog niet helemaal. Daarom dit concrete voorbeeld scenario.Mijn situatie: ik heb een contract tot 12 aug 2022 met een bundel van 1GB.Stel ik verhoog per 10 juli 2022 de bundel naar 4GB. Ik heb begrepen dat die direct ingaat, dus ik betaal een hogere prijs over de periode 10-31 juli.Kan ik bijv per 28 juli de bundel weer verlagen? Ik las ergens maximaal 1 maal per kalendermaand verhogen/verlagen, maar is dat 1 maal verhogen plus 1 maal verlagen, of maximaal 1 wijziging per maand (verhoging of verlaging)?Stel het eerste. Wanneer gaat die verlaging in? Direct of pas per de 1e dag van de volgende maand?Stel even het laatste, dus dat ik pas weer in augustus kan verlagen. En stel dat ik op 1 augustus weer verlaag tot 1GB. Gaat dan de verlaging pas de volgende factuur periode in (heb ik ergens gelezen) dus pas per 1 sept, m.a.w. betaal ik dan ook in augustus nog voor de hogere bundel? En hoe lang da
Hallo,Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.Graag hulp hierbij.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.