beantwoord

Voicemail geblokkeerd

  • 22 July 2022
  • 1 reactie
  • 1005 x bekeken

Ik ben op vakantie in Oostenrijk en heb 2 voicemail ontvangen. Ik moest mijn pincode invullen maar werd meteen na 1x geblokkeerd. Kunnen jullie dit deblokkeren? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 26 July 2022, 10:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marco,

Vakantie in Oostenrijk klinkt heerlijk! Je wil natuurlijk gewoon je voicemail beluisteren en ik help je daar met alle plezier bij. Zou je je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je account erbij pakken.

Wat apart dat je na 1 poging geblokkeerd bent. Normaal gesproken wordt je voicemail geblokkeerd na twee verkeerde pogingen. Dan verbreekt de verbinding en zal de voicemail geblokkeerd worden voor 24 uur. Na deze 24 uur kan je bellen naar 1233 (alleen via je eigen toestel), toets dan meteen # in. Dan wordt het juiste wachtwoord per sms naar je gerstuurd. 
Let op! Je moet echt 24 uur wachten na de blokkade. Probeer je het toch weer binnen 24 uur? Dan blijft de voicemail opnieuw voor 24 uur geblokkeerd!

Lukt het hiermee niet? Laat het me dan weten. Als je 06-nummer in je profiel staat, reset ik hem direct voor je. Ik hoor het graag van je! 😊

Groetjes,

Marciano