Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren lukt niet door melding


Ik heb gisteren een nieuw abonnement gekocht en deze zou ik graag gebruiken alleen als ik mijn simkaart wil activeren krijg ik deze melding

Wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Jesseberends

Thanks voor je screenshot en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je abonnement 23 juli is ingegaan. In het systeem zie ik je simkaart als actief staan en ik kan ook in je MijnTele2-omgeving. Is het inmiddels gelukt en kom jij er ook in?

 

Hey marciano,

bedankt voor de reactie, ik heb ook nog met tele2 gebeld en uiteindelijk is alles gelukt.

groetjes, 

jesse

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Jesse,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Thanks voor je screenshot en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je abonnement 23 juli is ingegaan. In het systeem zie ik je simkaart als actief staan en ik kan ook in je MijnTele2-omgeving. Is het inmiddels gelukt en kom jij er ook in?

Zo ja, dan gok ik dat je iets te snel was voor het systeem op de 23e. Laat het me maar weten, anders duik ik er voor je in. Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Groetjes,

Marciano


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 juli 2022

Thanks voor je screenshot en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je abonnement 23 juli is ingegaan. In het systeem zie ik je simkaart als actief staan en ik kan ook in je MijnTele2-omgeving. Is het inmiddels gelukt en kom jij er ook in?

 

Hey marciano,

bedankt voor de reactie, ik heb ook nog met tele2 gebeld en uiteindelijk is alles gelukt.

groetjes, 

jesse


Reageer