Skip to main content

Hoi! 👋🏽 

Ik ben in het buitenland (Tanzania) en heb hier een eSim gekocht (via Airalo, netwerk Vodacom), die ik wil toevoegen aan mijn telefoon.
 

Het lukt mij niet om de eSim toe te voegen. Ik krijg de melding “Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kan niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”


Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dit kan verhelpen?

 

Ik heb een iPhone 12, lopend Tele2 abonnement (fysieke sim) en voor zover ik kan zien geen simkaart blokkade (via Instellingen > Algemeen > Info). Een eSim toevoegen zou dus mogelijk moeten zijn.

 

Hoor het graag!

Die vraag zou je het beste aan Airlo kunnen stellen. Je zou ook de Tele2 er eerst uit kunnen halen en dan “fris” met de E-sim beginnen en daarna pas de fysieke Tele2 sim aan het Airalo abonnement/toestel kunnen toevoegen.


Bedankt voor je reactie!

 

Ik stond een dag later op het punt dit te doen, maar dacht ik probeer het nog één keer. Toen ging het goed. Zelfde verhaal met de eSim van een vriendin, daar werkte het een uur later. Even geduld dus ☺️


Reageer