beantwoord

Bezorgmoment inplannen

  • 3 July 2022
  • 2 reacties
  • 62 x bekeken

Vrijdagavond heb ik een iPhone 13 pro max besteld. Het is inmiddels zondag maar ik heb nog geen mail gehad om het bezorgmoment in te plannen. Weet iemand hoe dit zit?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 4 July 2022, 15:12

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Daan,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je de iPhone 13 Pro Max hebt besteld. Goede keus - ik heb ‘m ook!

Je ontvangt van AMP de mail om de bezorgafspraak in te plannen zodra jouw toestel op voorraad is. Het zou dus goed kunnen dat je daarom nog geen mail hebt gehad. Ik zie dat sommige modellen op dit moment niet op voorraad zijn, maar ik kijk graag met je mee voor jouw specifieke toestel. Stuur me even een privébericht met je ordernummer, dan duik ik er direct in! 😊

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hey @daan2022,

Heb je inmiddels een bezorgmoment kunnen inplannen? Als je me een ordernummer geeft, kijk ik graag met je mee! 😊

Hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Reageer