beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 30 June 2022
  • 5 reacties
  • 208 x bekeken

Ik heb een Sim kaart ontvangen voor mijn nieuwe abonnement bij jullie. Maar hij is maar eenzijdig geactiveerd lijkt het wel. Ik kan sms codes ontvangen. Maar zelf bellen sms’en of internetten kan ik niet. Het 06 nummer waar het omgaat staat in me profiel. Klant nummer weet ik niet aangezien die nog niet is toegewezen. 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 15 July 2022, 09:07

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Is het abonnement wel al ingegaan?

Het abonnement hoort in te gaan. Wanneer Sim kaart in ontvangst genomen is. Er is een belofte gedaan vanuit tele2 dat de Sim kaart gelijk bruikbaar was. Nou niet dus! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Joeyvos,

Welkom op de Tele2 Community! Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat er precies aan de hand is. Wil je mij via een privebericht je bestelnummer opsturen? Dan duik ik meteen in het systeem voor je en ga ik aan de slag! 😊

@Johrick van Tele2  Heb je een privé bericht gestuurd!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Joeyvos

Ik heb nog even met je meegekeken en zie dat de order inmiddels is afgerond. Ik wil mijn excuses aanbieden dat dit wat langer heeft geduurd van dat je van ons bent gewenst. Hopelijk ga je veel plezier hebben met het nieuwe abonnement! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten, middels een nieuw topic? Dan doe ik natuurlijk mijn best voor je! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe. 

Reageer