De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Ik heb perongeluk 2 keer dezelfde telefoon besteld de ene is betaald, de andere nog niet. Moet ik de 2e annuleren of hoef ik niks te doen om hem niet te krijgen en te moeten betalen?
Ik heb 3 weken geleden mijn verlengde telefoon abonnement geannuleerd en terug gestuurd.een week later kreeg ik een mail dat de telefoon binnen was en 2 dagen later dat de abonnement was geannulleerd. Ik kon nogsteeds niet verlengen na 3 weken. Ik heb elkedag contact opgenomen en elke keer weer opnieuw moest ik mijn verhaal vertellen niemand wist iets te betekenen voor me sterker Nog Doen ze alsof ze iets hebben gedaan voor me maar dat is ook allrmaal een leugen! Iemand die iets doet zou het niet 3 weken lang laten duren! Aangepast door moderator: Dit is alles behalve ‘ klanten service’ ik wil mijn geld terug.
Ik vind het zo erg voor woorden,Ik kan na mijn annulering van 1 maand geleden nogsteeds niet verlengen!Er word mij elke week verteld dat de case bij de juiste team ligt wat niet waar is.Ik kan gewoon niet verder. Ik vind het afschuwelijk dat ik eerst achter mijn geld aan moest gaan die ik uiteindelijk wel heb ontvangen maar ik niet meer kan verlengen bij een andere provider lukt het ook niet omdat het waarschijnlijk nog ergens hangt in het systeem van Tele2.Ik ben al mijn moed verloren en ik bel niet meer naar de zogenaamde "klantenservice" want die bestaat niet bij Tele2.Ik word al een maand aan de lijntje gehouden.Ik zie dat talloze mensen in dit forum de zelfde klachten hebben, ik lees bij een die het sinds Februari heeft en het nogsteeds niet is opgelost.Ik begin me zeer zorgen te maken over de fouten die Tele2 maakt.Mijn huidige telefoon abonnement zou op 16-07-2021 moeten aflopen (wat ook eerst zo stond op de app, en ook daadwerkelijk zo moet zijn) is ineens verandert naar septe
Ik heb vandaag een iphone 12 mini besteld, en betaald maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Als ik mijn bestelstatus controleer staat er wel dat de bestelling is binnengekomen. Ik vraag me af of m’n bestelling correct is afgehandeld en of ik nog een bevesitigingsmail binnen krijg? Mijn ordernummer is: 60476934
Hallo iedereen ik ben Angela. Ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik moest stond in de mail 'nu' m'n abonnement verlengen. Dus snel gekeken welke Galaxy ik wilde onder de 250€, dat werd de A32 5G ivm ik nu bijna 2 jaar heel blij met de Galaxy A70 ben.Ik heb momenteel een flinke hernia, dus toen de samsung A32 werd bezorgd had ik het op m'n nachtkastje gelegd en 3 dagen later uit de doos gehaald en m'n gegevens met smartswitch van A70 na A32 gekopieerd en m'n simkaart van de A79 in de A32 gedaan, heel raar dat je blijkbaar geen nieuwe simkaart met nummerbehoud krijgt bij een nieuwe phone. Alles ging echt top! Ffwat positiefs, naast de herniapijn bahbah..Alles werkte tot dag 7, vandaag.. De tochescreen reageerde niet meer, kon geen pincode of ontgrendelen of wanneer het alarm/ wekker afging niet uitdrukken dus ook niet de A32 uitschakelen of ressetten ivm dan moet je de ontgrendelcode intoetsen maar dat reageerde niet.. helemaal in paniek tele 2 gebeld, alles uitgelegd ..ge
Goedemiddag,Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?alvast bedankt.
Ik heb gisteren een telefoon met abonnement gekocht. Ik was toen ik hem bestelde 17. Vandaag ben ik 18 geworden maar kreeg een mail van dat ik het contract op nieuw moest ondertekenen en heb dat gedaan, maar geen mail verder gekregen. Is het dan goed ?
Ik heb net mijn abonnement proberen te verlegen en dit kan ik tot morgen doen. Bij het verlengen met toestel heb ik iets te snel geklikt, waardoor ik niet alles goed heb kunnen lezen. Ik ben toen op de pagina gekomen waar ik kon betalen en heb toen op terug in de browser geklikt. Ineens stond er op het scherm "bedankt voor uw bestelling", zonder te hebben betaald. Ik heb mijn abonnement proberen in te zien en nu zag ik dat ik niet meer kon verlengen, omdat ik dit reeds al heb gedaan. Ik keek naar mijn huid abonnement en het lijkt alsof ik nu een sim-only heb terwijl dit niet de bedoeling was? Wat moet ik doen of kan ik doen, zodat ik mijn abonnement met toestel kan verlengen?
Dear Sir/Madam,Hi, I have purchased an iphone 11 via Tele2 in February but have returned it within 14 days. The phone was delivered successfully to the address on the return label and signed on 23rd February. I have not received any confirmation until today, I have called the customer service for a few times but they told me that they couldn't do anything but asked me to keep waiting. I have paid more than 480 euros for the first payment. I feel really frustrated of the service provided by Tele2, I think the customer should at least be informed that the phone has been received and refund is in the progress. I hope you can help. Thanks.
Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?
Hoort bij andere topic, excuses.
Beste Tele2, Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM. Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten. Enkele vragen van mijn kant: Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2? Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel? Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020? En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, w
Ik heb onlangs bij tele2 de Samsung s21+ aangeschaft waar een promotie bij zat. Ik zou deze graag willen claimen, maar ik heb bij het ontvangst geen aankoopbewijs ontvangen. Mijn vraag is dus hoe ik deze promotie nu moet claimen?
Ik heb in 4 weken tijd tot 2x toe een verkeerd omgezet sim-only abonnement geprobeerd te annuleren. Dit is nog steeds NIET verwerkt. Wie lost dit op?Dit is chronologisch het verhaal:In november heb ik telefonisch contact met de klantenservice opgenomen om informatie in te winnen over een combi-abonnement internet+mobiel, als aanvulling op mijn mobiele sim-only abonnement (maandelijks opzegbaar). Hierover ben ik teruggebeld, echter had ik toen al besloten een ander internet abonnement af te sluiten. De tele2 medewerker rondde het gesprek af en zei ‘ik kan u nog wel een 2 euro korting aanbieden op uw huidige telefoonabonnement’. Overigens zonder verdere toelichting. Hiermee ging ik akkoord.Enkele weken later zag ik, toen ik inlogde op mijntele2, dat er een 2-jarig sim-only abonnement geregistreerd stond. Vandaar waarschijnlijk de korting. Dit is mij telefonisch niet toegelicht en hier zou ik ook niet mee akkoord zijn gegaan. Dus, ik wilde dit abonnement gaan annuleren.Poging 1: bellen me
Ik kreeg bericht dat ik mijn abonnement mocht verlengen met nieuwe toestel, 3 mnd voor de eind datum, dit heb ik gedaan met nummer behoud! Ik kreeg mijn toestel maar met nieuwe simkaart, die ik niet heb gebruikt omdat ik opgegeven had dat ik mijn nummer wilde behouden. Tot mijn verbazing krijg ik nu steeds twee facturen voor twee aparte abonnementen wat zeker niet de bedoeling is! Ik heb hier over gebeld en tele 2 verteld dat er waarschijnlijk iets verkeerd is gegaan toen ik online alles had ingevuld en dat het bij de werkelijke eind datum van mijn oorspronkelijke abonnement gecorrigeerd gaat worden en behoud ik mijn eigen nummer…...maar krijg ondertussen wel 2 abonnementen te betalen, wat ik niet ga doen! Ik heb niet om een nieuwe abonnement gevraagd! Ik heb verlengt met nummer behoud! Kunnen ze mij nu gewoon voor twee aparte abonnementen laten betalen?
Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug ge
Hoi, ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengt en tegelijkertijd nieuwe abonnement aangesloten voor iPhone 12 pro Max in grijs via telefonische gesprek. Abonnement is voor zelfde adres, bankrekening en e-mail maar staat op andere naam. Ik heb wel bevestiging gekregen voor voor verlengen van abonnement maar nog geen bevestiging e-mail van nieuwe abonnement. Is mijn bestelling überhaupt doorgekomen?
Ik heb dinsdag een nieuw toestel met verlengen aangeschaft maar nu zie ik mijn verlenging pas ingaat na het verlopen van mijn oude contract. Raar toch waarom zou ik dan al verlengen als ik toch nog 4 maanden moet wachten, en dat terwijl mijn nieuwe abo ook nog duurder is. Je zou verwachten dat je als meer dan 10 jaar vaste klant hier direct gebruik van kan maken.
Nou helaas is mijn vorige topic na het plaatsen binnen een uur verwijderd. Blijkbaar kunnen ze bij Tele2 op geen enkele wijze omgaan met klachten. Hieronder doe ik dus wederom mijn verhaal.Op 17 maart bestelde ik na 4 jaar een nieuw toestel. Zo lang ik mij kan heugen ben ik klant bij Tele2. Na wikken en wegen besloot ik nog eenmaal een Samsung aan te schaffen. Zo bestelde ik de S21. Helaas trok de accu van het toestel razendsnel leeg.Daarop heb ik direct de volgende dag gebeld met de klantenservice. De reactie was: vervelend, nee dat is niet de bedoeling en ik zou een retourinstructie ontvangen. Aanmelden voor retour kon via de website.Zo heb ik dus op 18 maart keurig alles ingevuld op internet en daar stond dat ik binnen 3 werkdagen de retourinstructie zou ontvangen.Helaas bleek dat niet het geval en heb ik na 5 dagen gebeld met de vraag waar de instructie bleef. De reactie: vervelend mevrouw, deze is naar een verkeerd mailadres gestuurd. Dat is inderdaad wel vervelend want waarom heb
Hi,I am not sure if I am at the right platform but I made an order from Tele 2 since 8th of January 2021 which was canceled that very day, but I have not received my refund still. I will take this opportunity to admit how disappointed I am that first of all I got misled by one of your agents into ordering a phone that she promised will be delivered on time before my travel abroad, I specifically asked her if she was sure that it will be delivered before I leave and she confirmed. I had to cancel the order the same day, I received a confirmation from you that the order has been cancelled, but what I don’t understand is why is it taking so long to get my money back, it’s been two months for something I was promised will take two weeks. I am running out of patience, because I am a student and I got pending bills to pay out of that money. It is definitely not fair. I need that money refunded as soon as possible, I am running out of patience for the endless calls I have been making and noth
Please I made an abonnement and it got delivered today but I made a mistake during the registration and the agent corrected it but it was cancelled I don't know why
Hallo. Ik heb afgelopen maandag een verlenging van mijn abonnement aangevraagd met een nieuw toestel. Dit toestel wordt a.s. maandag geleverd. Ik heb de mail voor het inplannen van het afleveren dus wel ontvangen. De bevestigingsmail met details van mijn nieuwe abonnement heb ik nog steeds niet ontvangen (ook niet bij spam). Wanneer krijg ik deze mail?
Beste lezer, Ik heb de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement nog niet ontvangen, ook niet in de spam folder. Kunnen jullie deze nogmaals toesturen? Alvast bedankt.Met vriendelijke groet
Hello,I have a question. In Monday i ordered my new Phone. I pain money but today I see that my order is canceled. What is the reason?
I want to order a SIM card through the website, but it will be the first Dutch number and they ask me to fill in a field with a phone number, what should I do?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.