Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet verlengen

  • May 14, 2021
  • 4 reacties
  • 240 x bekeken

  • Aan het warmlopen

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

Beste antwoord door eric

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen orders ook direct invoeren.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • May 14, 2021

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen orders ook direct invoeren.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • May 14, 2021

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

Zie je in Mijn Tele2 ook de einddatum van 11 juni staan? Heb je een bevestiging ontvangen van de annulering en je geld retour gehad?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • May 15, 2021

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

Zie je in Mijn Tele2 ook de einddatum van 11 juni staan? Heb je een bevestiging ontvangen van de annulering en je geld retour gehad?

Ja, ik heb een bevestiging ontvangen en ook mijn geld terug. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • May 15, 2021

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen orders ook direct invoeren.

Ga ik doen, dank u wel.