Ik heb in 4 weken tijd tot 2x toe een verkeerd omgezet sim-only abonnement geprobeerd te annuleren. Dit is nog steeds NIET verwerkt. Wie lost dit op?
Dit is chronologisch het verhaal:
In november heb ik telefonisch contact met de klantenservice opgenomen om informatie in te winnen over een combi-abonnement internet+mobiel, als aanvulling op mijn mobiele sim-only abonnement (maandelijks opzegbaar). Hierover ben ik teruggebeld, echter had ik toen al besloten een ander internet abonnement af te sluiten. De tele2 medewerker rondde het gesprek af en zei ‘ik kan u nog wel een 2 euro korting aanbieden op uw huidige telefoonabonnement’. Overigens zonder verdere toelichting. Hiermee ging ik akkoord.
Enkele weken later zag ik, toen ik inlogde op mijntele2, dat er een 2-jarig sim-only abonnement geregistreerd stond. Vandaar waarschijnlijk de korting. Dit is mij telefonisch niet toegelicht en hier zou ik ook niet mee akkoord zijn gegaan. Dus, ik wilde dit abonnement gaan annuleren.
Poging 1: bellen met de klantenservice (medio nov). Na 15 min wachttijd, kort overleg, wederom 15 min in de wacht gestaan toen de medewerkster de boel voor me in orde ging maken. Na 15 min gaf ze aan dat de computer vast was gelopen en verzocht me wederom even geduld te hebben. 10 min later benoemde ze dat het doorgevoerd was en ik binnen enkele dagen bevestiging zou ontvangen via de mail. Dit ontving ik echter niet.
Poging 2: opnieuw bellen (begin dec). Medewerker 1 gaf aan niets terug te zien in de systemen van een poging tot annulering. Wel zagen ze dat ik gebeld had. Echter was er geregistreerd dat de annuleringsafdeling geen contact gaf. Dus, deze medewerker ging het opnieuw voor me proberen. Na 15 min in de wacht, kreeg de medewerker geen contact met de benodigde afdeling en vroeg mij zelf in de wacht te gaan staan. 30 minuten later had ik medewerker 2 aan de lijn die de annulering voor me in orde ging maken en bevestigde dat dit gelukt was. Ik zou wederom een bevestiging op de mail ontvangen. Dit ontving ik echter weer niet.
Ik kan er niet bij a) hoe slordig het afsluiten van dit abonnement gegaan is, ik was er nooit mee akkoord gegaan als ik wist wat er voor me afgesloten werd b) hoe slecht bereikbaar de klantenservice is en c) hoe in hemelsnaam tot 2x toe een annulering niet doorgevoerd wordt. Dit is geen klantenservice Tele2.
Wie lost dit op?