beantwoord

Betaling verkeerd gegaan bij bestelling

  • 8 May 2021
  • 2 reacties
  • 181 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Ik heb net mijn abonnement proberen te verlegen en dit kan ik tot morgen doen. Bij het verlengen met toestel heb ik iets te snel geklikt, waardoor ik niet alles goed heb kunnen lezen. Ik ben toen op de pagina gekomen waar ik kon betalen en heb toen op terug in de browser geklikt. Ineens stond er op het scherm "bedankt voor uw bestelling", zonder te hebben betaald. 

Ik heb mijn abonnement proberen in te zien en nu zag ik dat ik niet meer kon verlengen, omdat ik dit reeds al heb gedaan. Ik keek naar mijn huid abonnement en het lijkt alsof ik nu een sim-only heb terwijl dit niet de bedoeling was? 

Wat moet ik doen of kan ik doen, zodat ik mijn abonnement met toestel kan verlengen? 

icon

Beste antwoord door eric 8 May 2021, 20:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt dan het beste maandag even naar de klantenservice bellen. Mocht je inderdaad een sim-only hebben besteld, dan kunnen zij die annuleren en dan een nieuwe bestelling met toestel inleggen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @RLG,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Super tof dat je weer bij ons gaat verlengen, dat is onwijs leuk om te horen! Goed nieuws, de verlenging staat goed in het systeem. Zo te zien heb je een goede deal uitgekozen met een mooi toestel! 

Als je hier verder vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!