Beste lezer,
Ik heb de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement nog niet ontvangen, ook niet in de spam folder. Kunnen jullie deze nogmaals toesturen? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
Beste lezer,
Ik heb de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement nog niet ontvangen, ook niet in de spam folder. Kunnen jullie deze nogmaals toesturen? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
Mogelijk ontvang je die morgen of maandag en anders kan de klantenservice nakijken of de order goed is aangekomen.
Hallo
Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement bij ons.
Supertof dat je voor ons hebt gekozen, daar worden we blij van! Ik heb gelijk jouw bestelling erbij gepakt en de bevestigingsmail opnieuwe verstuurd. Ik zie in onze administratie staan dat wij op 20 maart om 9.18 de mail naar jouw e-mailadres hebben gestuurd. Heb je deze niet ontvangen? Dan gaat er iets mis bij ons namelijk en dat ga ik dan meteen uitzoeken. Ik hoor graag van je of je de mail nu wel hebt ontvangen?
Verder zie ik dat jouw bestelling als is afgeleverd bij jou thuis, dat is top! Mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Hoi,
ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen helaas, en graag ontvang ik info over hoe ik de galaxy buds+ kan ontvangen.
mvg
Hey Jannemarie!
Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken. Deze is al behandeld!
De Community staat voor je klaar om je te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.