beantwoord

Nieuw abonnement aangevraagd i.p.v. verlengd

  • 24 April 2021
  • 7 reacties
  • 222 x bekeken

Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik  dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?

icon

Beste antwoord door ErdemAta 26 April 2021, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel de klantenservice en annuleer je hele order. Daarna opnieuw een bestelling ingeven als verlenging.

Bel de klantenservice en annuleer je hele order. Daarna opnieuw een bestelling ingeven als verlenging.

Is het niet mogelijk dat Tele2 dit kan verhelpen zonder dat ik moet annuleren? Heb gezien in eerdere topic dat dit wel kan worden bewerkstelligd. 

Reputatie 7
Badge +12

Het kan zo ie zo niet via dit forum. Bel maandag de klantenservice.

Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik  dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?

Opgelost, heb gebeld naar het klantenservice.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @ErdemAta,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Supermooi toestel heb je besteld! Het komt wel eens voor dat per ongeluk een nieuw abonnement wordt aangevraagd, in plaats van een verlenging. Dit gaan we oplossen! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie jouw nieuwe bestelling staan. De bestelling kan ik annuleren maar de verlenging kan ik niet in orde maken. Je kan ook het advies van Eric volgen en het via de telefonische klantenservice regelen, dat is iets sneller. Ik hoor graag van je wat ik voor je kan betekenen. 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Hallo @ErdemAta,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Supermooi toestel heb je besteld! Het komt wel eens voor dat per ongeluk een nieuw abonnement wordt aangevraagd, in plaats van een verlenging. Dit gaan we oplossen! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie jouw nieuwe bestelling staan. De bestelling kan ik annuleren maar de verlenging kan ik niet in orde maken. Je kan ook het advies van Eric volgen en het via de telefonische klantenservice regelen, dat is iets sneller. Ik hoor graag van je wat ik voor je kan betekenen. 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Hey Cas, ik heb al met de klantenservice gebeld en ben al tot een oplossing gekomen, toch bedankt voor je reactie! 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jouw update! :thumbsup:

Onze reacties hebben elkaar gekruisd, ik had jouw reatie nog niet gezien.