Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug gestuurde telefoon. Inmiddels zijn we 4weken verder, 20 telefoontjes van mijn kant en 5 beloofde terugbelafspraken van Tele2 hun kant(helaas niet 1x terug gebeld) meerdere beloftes van het duurt nog zoveel werkdagen en zijn ze om en je beld opnieuw dan wordt er gezegd dat een medewerker dat niet mag beloven en er nog “even” geduld moet zijn want het special casus team heeft het heel druk en er moet even goed worden naar gekeken om het probleem op te lossen(terwijl het toch een bkr fout was??) Zo ontzettend jammer dit, ben je al jaren klant en nog nooit een betalingsachterstand gehad en wil je graag verlengen kan het niet. Geduld raakt zolangzamerhand op
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.