beantwoord

Verlenging abonnement met de Samsung A32 5G

  • 15 May 2021
  • 4 reacties
  • 104 x bekeken

 

Hallo iedereen ik ben Angela.

 

Ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik moest stond in de mail 'nu' m'n abonnement verlengen. Dus snel gekeken welke Galaxy ik wilde onder de 250€, dat werd de A32 5G ivm ik nu bijna 2 jaar heel blij met de Galaxy A70 ben.

Ik heb momenteel een flinke hernia, dus toen de samsung A32 werd bezorgd had ik het op m'n nachtkastje gelegd en 3 dagen later uit de doos gehaald en m'n gegevens met smartswitch van A70 na A32 gekopieerd en m'n simkaart van de A79 in de A32 gedaan, heel raar dat je blijkbaar geen nieuwe simkaart met nummerbehoud krijgt bij een nieuwe phone.

 

Alles ging echt top! Ffwat positiefs, naast de herniapijn bahbah..

Alles werkte tot dag 7, vandaag.. De tochescreen reageerde niet meer, kon geen pincode of ontgrendelen of wanneer het alarm/ wekker afging niet uitdrukken dus ook niet de A32 uitschakelen of ressetten ivm dan moet je de ontgrendelcode intoetsen maar dat reageerde niet.. helemaal in paniek tele 2 gebeld, alles uitgelegd ..gelukkig een lieve man!! Die echt 30min meedacht, maar het mocht niet baten..hy zei 'ik bel u over 20 min terug met nieuwere oplossingen'. 10 min. Daarna deed de A32 het weer even en toen weer niet.. hy belde echt terug dus ik vertelde dat, dus ja er is duidelijk iets mis met deze A32 5G (die pas in sept ingaat).

Hy zegt ..nu komt het.. klinkt te mooi om waar te zijn. U moet het retourformulier invullen en dan wordt uw telefoon 'opgehaald' en een 'nieuwe ' samsungA32 5G , bij u 'bezorgd'.

Dus ik snel na het tele 2/ retourformulier, staat er echt heel duidelijk, dat ik een mail krijg met een retour adres. Dus maw tele 2 laat de smartphones door een veilige koerier zonder bedrijfkleding ivm tegen beroving bezorgen.

En ik (wij) moet het via de behoorlijk onbetrouwbare post naar een retouradres verzenden en maar hopen dat 'het pakket niet zoek raakt' wat vaak gebeurt! Nu weet ik echt  niet meer wat ik moet doen. Ik vertrouw het niet, na aardig wat topics gelezen te hebben.. ik hoop dat iemand @tele2 en forumleden iets in dit verhaal herkennen en of een oplossing weten.

 

Alvast super bedankt!!

icon

Beste antwoord door Angel0601 15 May 2021, 17:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vanuit Tele2 komt er geen koerier om toestellen op te halen. Bij postnl kun je een verzendbewijs vragen.

Je kunt het defect ook gelijk bij Samsung melden. Die komen hem wel ophalen.

Hoi Eric,

Ja precies daar kwam ik dus ook achter, vandaar dat ik de ' te mooie oplossing' van de aardige tele 2 man, zo apart vond! 

Het vervelende om het door samsung te laten ophalen is, dat op de site stond ''scherpe prijzen' maw je moet ervoor betalen. En mijn probleem met de samsung A32 5G is zo apart, dat het waarschijnlijk niet te fixen valt. De tele 2 man had best veel verstand en hy kwam er ook niet uit en ging met zijn leidinggevende 20 min overleggen. En ja toen zei hy dus dat verhaal, dat mijn phone opgehaald zou worden door de koerier en ik een nieuwe binnen 8 dagen zou krijgen.. Hy had het over dat ik dat, dat via tele 2 allemaal goed zou komen.. maar ik kon die oplossing echt nergens vinden.. ja alleen mbt samsung het op zou halen en niks over een nieuwe phone.. Na zoveel zgn pakket is verloren of kwijt, met de onbetrouwbare post verzenden naar een retouradres, durf ik niet meer.. Zeker na zoveel topics gelezen te hebben waar het allemaal 1 drama werd.. Ik heb dit trouwens ong 6jr geleden ook meegemaakt en toen kreeg ik een 2e handse ouder model phone, verschrikkelijk was dat! De samsung a32 doet het nu opeens weer, super apart, is het dan niet slimmer om toch dit toestel maar te houden? Ik heb het nu ingepakt in de kast gelegd ivm dat abonnement pas in sept ingaat. Nog 1 vraagje ik zou op dat verlengde abonnement nummerbehoud houden, alleen heb ik nog geen bevestiging gehad. Dit nr heb ik min.10jaar .. Jammer dat na 15jr klant van Tele 2 er eigelijk gelogen word en het nu een verwarrende ervaring is aan het worden..

Ik heb net toch nog even tele 2 gebeld mbt dit rare vreemde verhaal. Gelukkig weer een lieve vrouw en we hebben 23 min gebabbeld. En ik weet nu wat het beste is om te doen. Dus toch mn simkaart in de nieuwe samsung A32 5G doen en mn prepaid simkaart die in de samsung S9 zit in de samsung A70 doen.

Ze zei dat ik 2 jaar sws garantie heb bij Samsung, dus dat ik daarom de A32 5G moest gebruiken en zodra hy weer het opeens niet doet, niet aankomen en meteen samsung bellen en uitleggen en uitleggen dat ik ivm hernia niet na hun toe kan komen.. En het nummerbehoud blijft gewoon ivm ik al zo lang klant ben, en dat sms bevestiging alleen geld als je van providers wisselt en je nr wilt behouden.

 

Ik hoop dat ik iemand met dezelfde zeer aparte probleem en mijn vreemde verhaal en oplossing kan helpen.

 

Een fijne dag toegewenst😇😇😇😇

Reputatie 7
Badge +8

Goed opgelost, veel succes ermee!

Hier zijn altijd mensen die je willen helpen de goede richting te vinden.

Dus zijn er nog vragen, drop ze hier!