Hallo iedereen ik ben Angela.
Ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik moest stond in de mail 'nu' m'n abonnement verlengen. Dus snel gekeken welke Galaxy ik wilde onder de 250€, dat werd de A32 5G ivm ik nu bijna 2 jaar heel blij met de Galaxy A70 ben.
Ik heb momenteel een flinke hernia, dus toen de samsung A32 werd bezorgd had ik het op m'n nachtkastje gelegd en 3 dagen later uit de doos gehaald en m'n gegevens met smartswitch van A70 na A32 gekopieerd en m'n simkaart van de A79 in de A32 gedaan, heel raar dat je blijkbaar geen nieuwe simkaart met nummerbehoud krijgt bij een nieuwe phone.
Alles ging echt top! Ffwat positiefs, naast de herniapijn bahbah..
Alles werkte tot dag 7, vandaag.. De tochescreen reageerde niet meer, kon geen pincode of ontgrendelen of wanneer het alarm/ wekker afging niet uitdrukken dus ook niet de A32 uitschakelen of ressetten ivm dan moet je de ontgrendelcode intoetsen maar dat reageerde niet.. helemaal in paniek tele 2 gebeld, alles uitgelegd ..gelukkig een lieve man!! Die echt 30min meedacht, maar het mocht niet baten..hy zei 'ik bel u over 20 min terug met nieuwere oplossingen'. 10 min. Daarna deed de A32 het weer even en toen weer niet.. hy belde echt terug dus ik vertelde dat, dus ja er is duidelijk iets mis met deze A32 5G (die pas in sept ingaat).
Hy zegt ..nu komt het.. klinkt te mooi om waar te zijn. U moet het retourformulier invullen en dan wordt uw telefoon 'opgehaald' en een 'nieuwe ' samsungA32 5G , bij u 'bezorgd'.
Dus ik snel na het tele 2/ retourformulier, staat er echt heel duidelijk, dat ik een mail krijg met een retour adres. Dus maw tele 2 laat de smartphones door een veilige koerier zonder bedrijfkleding ivm tegen beroving bezorgen.
En ik (wij) moet het via de behoorlijk onbetrouwbare post naar een retouradres verzenden en maar hopen dat 'het pakket niet zoek raakt' wat vaak gebeurt! Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Ik vertrouw het niet, na aardig wat topics gelezen te hebben.. ik hoop dat iemand @tele2 en forumleden iets in dit verhaal herkennen en of een oplossing weten.
Alvast super bedankt!!