Skip to main content
Antwoord

Geen bevestigings email ontvangen

  • March 22, 2021
  • 1 reactie
  • 90 x bekeken

Hoi, ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengt en tegelijkertijd nieuwe abonnement aangesloten voor iPhone 12 pro Max in grijs via telefonische gesprek. Abonnement is voor zelfde adres, bankrekening en e-mail maar staat op andere naam. Ik heb wel bevestiging gekregen voor voor verlengen van abonnement maar nog geen bevestiging e-mail van nieuwe abonnement. Is mijn bestelling überhaupt doorgekomen?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Halllo @Adakilichowska,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd op jouw vraag, dit topic is aan mijn aandacht ontschoten! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw bestelling is afgerond. 

Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2021

Halllo @Adakilichowska,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd op jouw vraag, dit topic is aan mijn aandacht ontschoten! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw bestelling is afgerond. 

Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!