Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM.
Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten.
Enkele vragen van mijn kant:
- Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2?
- Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel?
- Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020?
- En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, waarom is dat nog niet bij Tele2 het geval? En wat is jullie visie wat betreft de e-SIM in de toekomst. Gaan jullie hier wel in mee?
Ben erg benieuwd naar de antwoorden, bedankt alvast.
Mvg. Joey