De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Beste Tele2, Ik ga voor dit probleem geen uren in beslag laten nemen d.m.v. telefoontje, dus vandaar dit topic om mijn verhaal in 1 keer duidelijk te verwoorden en van jullie een eenduidig antwoord te verwachten. Ik heb mijn abonnement opgezegd, wat ingaat op 15 augustus 2019. Sinds gisteren kan ik niet meer internetten, dus ik ben te vroeg afgesloten. Hiermee kom ik tot de conclusie dat ik 9 dagen te vroeg ben afgesloten en dit dan ook wens te zien op de eindafrekening. Ik heb zojuist gebeld, en de verbinding werd verbroken nadat ik mijn verhaal had gedaan bij een medewerker. Dit duurt mij te lang.
Ik zou graag willen weten hoelang ik zonder internet en tv moet zitten voor ik kosteloos en zonder afkoopsom het abonnement kan opzeggen. Mijn abonnement zou op 5 augustus ingaan maar bleek na installatie niet te werken, op 6 augustus kreeg ik een mail dat alles zou moeten werken maar nog steeds niet, gisteren zou er een monteur langskomen maar die is niet komen opdagen. Ik doe niets anders dan bellen maar dat heeft weinig nut. Zelf kan ik geen nieuwe afspraak maken ik moet maar wachten tot iemand van Tele2 dat doet, ik heb er weinig vertrouwen in dat dat op korte termijn zal gebeuren. Ik heb nog nooit zon klantonvriendelijk bedrijf met zon slechte service meegemaakt. De bereikbaarheid laat ook te wensen over, mailen blijkt niet te kunnen, een klachtenformulier is ook nergens te vinden. Mijn bundel slinkt snel door al het bellen en internetgebruik.
Ik heb vorige maand mijn vaste internet abonnement bij jullie opgezegd. Tevens heb ik vorige maand alle benodigde apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter net een factuur binnengekregen (factuurnummer: NL1913215761) waarin staat dat er binnenkort weer een bedrag wordt afgeschreven voor de periode 01-08-2019 t/m 31-08-2019. Dit is dus niet de bedoeling. Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden. Alvast bedankt.
Waarom werd mijn verzoek om een telefoon abonoment te nemen geweigerd? Ik heb nu al via een andere site mijn telefoon genomen. Maar ik wil wel gewoon internet van tele2 hebben dit heb ik vandaag aangevraagd, maar waarschijnlijk zal hier weer een weigering of blockade of whatever uitkomen maar waarom? Ik ben clean bij bkr, nooit schulden gehad etc. Laat me gewoon betalen en geef me internet zo moelijk hoeft t niet te zijn toch.
Beste Tele2, Ik heb via de consumentenbond mij aangemeld voor tv en internet op 5 juli 2019. Nu kom ik erachter dat de snelheid van 100mb die jullie aanbieden te laag is voor mij, dus zou ik me abonnement stop willen zetten. Dit krijg ik binnen van de consumentebond: " Je aanvraag is succesvol in behandeling genomen en je ontvangt binnen 2 weken een bevestiging van Tele2. In deze bevestiging zal Tele2 je informeren wat de geplande startdatum van je nieuwe contract is. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan dan zal Tele2 of de Consumentenbond je dit laten weten. Na ontvangst van de bevestiging heb je een bedenktijd van 14 kalenderdagen waarbinnen je de overeenkomst zonder opgaaf van reden mag herroepen (ontbinden). " Ik ben al lid bij tele2 dus krijg al mijn mailverkeer van hun binnen in mijn gewone postvak(Postvak IN). 15 juli 2019 krijg ik mijn eerste mail binnen in mijn postvak IN dus denk ik, oke dan heb ik nog 14 dagen om eventueel op te zeggen als ik niet tevreden ben. Nu
Ik heb mijn abonnement beëindigd maar ik ben nog niet afgesloten. Als ik mijn abonnement weer wil starten heb ik dan aansluitkosten?
I subscribed to the tele2 service or internet on home. What I want to know is the following: Will my subscription be automatically debited from my bank account? When do my bills expires? On our date number or everymonth (aprox)?
Om te checken of een poort op je router open staat of niet, dan kan je bijvoorbeeld porttest.net of canyouseeme.org gebruiken. In hoeverre zijn deze websites betrouwbaar? Als een poort idd open staat dan weet zo'n website (althans de mensen erachter) dat toch direct? En dan kunnen zij (of hun gemene vriendjes) dan ook binnen komen op je router?
In Spotnet verschijnt bij de keuze Tele2, de newsserver van Tweak. Inloggen met mijn Tele2 account lukt niet. Tweak heeft geen overeenkomst (meer?) met Tele2, is het antwoord van Tweak. Vraag: heeft Tele2 een newsserver en zo ja, hoe krijg ik toegang tot die server? Mvg, Hagen.
Hi, I'm going to cancel my subscription and leave the Netherlands soon, then I got the confirmation email from customer service in English which mentioned "Modem Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen" Via Google translating, I got the result " You still have a modem for internet from us. You will not have to return this later" it seems I don't need to return Modem at all? Can customer service reconfirm that I didn't misunderstand the content of the email? Because it looks strange for me because the Modem is used for 1 year only but Tele2 just asking me to throw away this equipment.... Thanks Yoshi
Ben reuze benieuwd wanneer de beloftes van start gaan? Vooral belofte nummer vier is buitengewoon veelbelovend.https://www.tele2.nl/beloftes/ Is er iemand hier op het forum of iemand van Tele2 die meer weet?
Altijd redelijk positief geweest over mijn verbinding van het internet, maar aan alles komt een eind. Ik verblijf langdurig voor mijn werk in het buitenland, en na dat ik juist vertrokken was, is mijn verbinding met het internet verbroken. Gebeld vanuit het buitenland om dit op te lossen, maar is niet mogelijk omdat ik niet aanwezig ben. Geadviseerd om de router en het kastje van de glasvezel te herstarten, dit is gedaan door mijn buurman, nogmaals omdat ik niet aanwezig ben. Mocht niet baten, nog steeds geen internet verbinding. Na telefonisch contact blijkt dat de glasvezel lijn geen signaal krijgt. Vanuit de centrale van Tele2 blijken ze niets te kunnen doen, wat mij vreemd lijkt. Verblijvend in het buitenland, verbreekt ook mijn verbinding wel eens, als je dan een sms stuurt is het opgelost. Aangezien ik nog enige maanden in het buitenland verblijf, wil ik mijn abonnement opzeggen. Bij terugkomst in Nederland zal ik voor een nieuwe provider gaan, sneller internet en h
Beste heer/mevrouw, Op 6 april is aan jullie doorgegeven dat mijn contract bij jullie beëindigd moet worden op 7 mei 2019. Mijn abonnement is ook gestopt op 7 mei 2019. Ik kreeg op 8 mei 2019 een bevestigings e-mail dat de tele2 diensten op 8 mei zijn stopgezet. De geleende apparatuur is reeds terug gestuurd in de daarvoor ontvangen retourbox. Vandaag (10 mei 2019) ontving ik per e-mail de factuur (factuurdatum 1 mei 2019) met daarin het volledige bedrag voor de hele maand mei gefactureerd. En dat terwijl ik voor de maand mei maar 7 dagen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement. Graag ontvang ik van u een correcte factuur over de periode in mei waarin ik gebruik heb kunnen maken van het abonnement. Omdat ik het niet mee eens ben met de huidige factuur over de volledige maand mei storneer ik het factuurbedrag en wacht op een gewijzigde factuur. Vriendelijke groet, Patrick
Omdat Digitenne er mee stopt zijn mijn ouders op zoek naar een nieuw abonnement, voor internet, tv en bellen. De keuze was bij KPN blijven, of overstappen. Omdat ik wel tevreden was over Tele2 heb ik ze aangeraden om over te stappen. Dit uiteindelijk gedaan, alles ingevuld, ook overstapservice met nummerbehoud. In het begin leek alles goed, welkom bij Tele2, hier je inloggegevens, maar vandaag kregen ze een bericht dat de overstapservice niet lukt, er zit iets niet goed in de gegevens. Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2, medewerker gaf aan dat er iets niet klopte, en we dit bij KPN na moeten vragen, of eventueel zelf het contract opzeggen. Hierna gebeld met KPN klantenservice, die zien absoluut geen reden waarom Tele2 te overstapservice niet kan uitvoeren, alle gegevens zijn bekend, en kloppend, contract bij KPN is al jaren oud, en dus vrij om over te stappen. Ook gaven zij aan dat het niet verstandig is om zelf het contract bij KPN op te zeggen, dit omdat
Beste, Afgelopen zaterdag 02/03/2019 heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 29/12/2018 van mij retour ontvangen. In mijn profiel onder "Mobiele nummer" heb ik de traceercode van de retournering via PostNL gezet. De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 19/12/2018" aan jullie verzonden. Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen. Daarnaast wil ik opmerken dat ik sinds de opzegging in november 2018 een zeer slechte indruk van en ervaring met Tele2 heb. Jullie beleid lijkt er totaal op gericht om door jullie gemaakte fouten niet te erkennen en onterecht facturen met kosten bij mij in rekening te brengen. Er wordt door jullie niet gereageerd op formele klachten hierover, maar jullie dreigen wel met afsluiten (terwijl jullie al sinds 19/12/2018
Ben ik klant geworden bij tele2, is in eens al meer dan een week de status niet te zien op de website. als je inlogt, dan weer een melding met (er is een fout opgetreden) en de andere keer zie je bij de status bestelling alleen een cirkel ronddraaien en meer komt er niet. ik vind dit erg slecht geregeld. de website lijkt dus niet echt stabiel.
Beste Tele2, Ik schrijf mijn klacht nogmaals hier op het forum, omdat ik dan verwacht er uiteindelijk actie ondernomen zal worden vanuit jullie kant. Sinds 2018 ben ik klant bij jullie en voordat mijn 1 jaar contract ophield, heb ik contact met jullie opgenomen om te bespreken welke nieuwe voorwaarden er kunnen gelden bij verlening van mijn contract ( en zodat ik klant blijf) Uiteindelijk blij met de nieuwe voorwaarden, heb ik een nieuw contract afgesloten bij Tele2 voor nogmaals 1 jaar. Daarna is er vanalles misgegaan.In volgorde -Mijn oude contract is blijk nog steeds niet opgezegt te zijn -Het installatiepakket wat ik ontving, heb ik geinstalleerd en werkte niet -Na urenlang hierover met de klantenservice gesproken te hebben en gereedschap er zelf aan toe moest komen is het niet gelukt om verbinding te krijgen op het juiste net -Ik heb daardoor gedwongen mijn oude pakket moeten installeren! -Meerdere malen hierover gebeld en 2 x een klacht ingediend -Ben niet geh
Is het nog mogelijk om bij tele2 een vaste internet aansluiting te bestellen? Of doet tele2 alleen nog maar mobiel?
Wat is de virtuele assistent toch zwaar irritant en totaal niet handigt. Hoop ergernissen eraan. Verder wil ik mijn factuur inzien, want de mailversie is maar half te zien. Krijg ik de melding dat deze er niet is!! Maar ik krijg wel een link per mail om het in te zien. Alleen al vanwege dat gedoe met die irritante virtuele assistent ga ik volgen jaar weg bij tele2. Echt zwaar waardeloos! Wanneer snappen jullie nu dat kunstmatige intelligentie een mens nooit adequaat zal kunnen helpen?
Beste Tele2, Ik woon in een appartement wat in een huis zit met nog twee andere appartementen, 16B, 16B1 en 16B2. Nou krijg ik van de huisbaas te horen dat al het internet geregistreerd staat onder 16B. Daarom hebben wij bij online.nl internet afgesloten onder 16B en niet ons eigen huisnummer (16B1). Alleen nu hebben de nieuwe onderburen die op 16B wonen internet bij jullie afgesloten, waardoor jullie online hebben gecontacteerd om ons internet de annuleren. Als het goed is moet er gewoon een vrije lijn zijn en hoeft het internet niet geannuleerd te worden. Wat is nu de beste volgende stap die wij of onze buren moeten ondernemen om te zorgen dat we allebei ons internet kunnen krijgen? Vriendelijke groet, Thomas van der Burg
Goedemorgen allemaal :) Even ter introductie; Ik ben een voormalig zonnet klant, ik heb internet bij tele2 (product: internet tot 20Mb/s) telefoon bij kpn (internet en telefoon dus gedeeld over 2 providers op dezelfde lijn) en tv van ziggo. Nu mijn zoontje ouder wordt en steeds meer internet begint te gebruiken wou ik mijn internet upgraden. Ik zag in de postcode checker dat ik ook internet basis beschikbaar heb op mijn adres, dus ik heb (inmiddels vorig jaar alweer) 3 keer contact gehad met de afdeling verkoop. Elke keer kreeg ik iets anders te horen over hoe en of te upgraden, en uiteindelijk heb ik gewoon geen upgrade aangevraagd. Dit wil ik echter wel, ik ben echter in complete verwarring hoe en of dit kan.... Hier eerst de beschrijvingen van mijn 3 telefoontjes met de afdeling verkoop: Telefoontje 1: Ik: Goedemiddag, ik wil mijn internet graag upgraden naar internet basis. Verkoop: dat kan alleen als je er ook telefoon bij doet, basis is namelijk alleen beschikbaar sa
Vraagje. Afgelopen maand ben ik overgestapt naar een andere provider , maar mijn nieuwe contract ging in op 14 maart. Op de laatste factuur ******* is de volledige maand bedrag af geschreven ! Hoe zit dat? Ik wacht uw reactie af Louis Bailly 06 ******** (*** Verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen, let op dit is is een openbaar forum! ***)
Hallo Vandaag gebeld met Tele2 om een nieuw adres door te geven. De eerste medewerkster zei dat ik een nieuw abonnement aanging van 12 maanden. dat wilde ik niet zei ik en t mijn huidige abonnement uitzitten zonder een nieuwe aan te gaan. Helaas verbrak ik de verbinding per ongeluk. Opnieuw gebeld. Volgens de medewerkester kon ik mijn huidige abonnement niet mee nemen, ook niet volgens haar manager. Ik zei dat ik dat niet vond kunnen, mijn mogelijkheden wilde uitzieken en later zou terug bellen. Ik wil gewoon verhuizen met behoud van mijn huidighe abonnement. Is dat mogelijk?
Ik wil het internet aansluiten, maar de aansluitdoos mist bij de bestelling? Terwijl deze wel op de handleiding staat als onderdeel van het pakket.
Hallo, Ik zit bij KPN voor mijn Internet an TV. KPN verhoogd ieder jaar mijn Internet met te smoes om te investeren in hun glasveel netwerk. Ik zit op een plaats waar geen glasvezel is en waarschijnlijk ook niet komt. Ik heb TV via digitenne. Nu is mijn vraag, als ik overstap naar Tele2 dan krijg ik TV via Internet, de snelheid van mijn Internet op een goeie dag is tussen 9Mb en 10Mb, het kan niet sneller vanwege locatie, dit lijkt me niet genoeg om stabiel TV te kunnen kijken als de rest van de familie op Internet zit. Heeft iemand ervaring met deze situatie. Cloggs1
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.