Overstapservice lukt niet Omdat Digitenne er mee stopt zijn mijn ouders op zoek naar een nieuw abonnement, voor internet, tv en bellen. De keuze was bij KPN blijven, of overstappen. Omdat ik wel tevreden was over Tele2 heb ik ze aangeraden om over te stappen. Dit uiteindelijk gedaan, alles ingevuld, ook overstapservice met nummerbehoud. In het begin leek alles goed, welkom bij Tele2, hier je inloggegevens, maar vandaag kregen ze een bericht dat de overstapservice niet lukt, er zit iets niet goed in de gegevens. Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2, medewerker gaf aan dat er iets niet klopte, en we dit bij KPN na moeten vragen, of eventueel zelf het contract opzeggen. Hierna gebeld met KPN klantenservice, die zien absoluut geen reden waarom Tele2 te overstapservice niet kan uitvoeren, alle gegevens zijn bekend, en kloppend, contract bij KPN is al jaren oud, en dus vrij om over te stappen. Ook gaven zij aan dat het niet versta