Skip to main content
Antwoord

Status bestelling website tele2

  • May 26, 2019
  • 1 reactie
  • 1714 x bekeken

Ben ik klant geworden bij tele2, is in eens al meer dan een week de status niet te zien op de website.
als je inlogt, dan weer een melding met (er is een fout opgetreden) en de andere keer zie je bij de status bestelling alleen een cirkel ronddraaien en meer komt er niet.
ik vind dit erg slecht geregeld.
de website lijkt dus niet echt stabiel.

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Alcomys, welkom!

Jammer dat je probleem ervaart wanneer je de status van van je aanvraag wil nakijken, dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal een melding maken van hetgeen dat je ervaart zodat dit hopelijk in de toekomst niet meer voor kan komen.

Mocht je daarnaast vragen hebben over je aanvraag dan kan ik je mogelijk verder helpen, laat het dan even weten

Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Hé Alcomys, welkom!

Jammer dat je probleem ervaart wanneer je de status van van je aanvraag wil nakijken, dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal een melding maken van hetgeen dat je ervaart zodat dit hopelijk in de toekomst niet meer voor kan komen.

Mocht je daarnaast vragen hebben over je aanvraag dan kan ik je mogelijk verder helpen, laat het dan even weten

Groet, Kevin