Beste Tele2,
Ik woon in een appartement wat in een huis zit met nog twee andere appartementen, 16B, 16B1 en 16B2. Nou krijg ik van de huisbaas te horen dat al het internet geregistreerd staat onder 16B. Daarom hebben wij bij online.nl internet afgesloten onder 16B en niet ons eigen huisnummer (16B1). Alleen nu hebben de nieuwe onderburen die op 16B wonen internet bij jullie afgesloten, waardoor jullie online hebben gecontacteerd om ons internet de annuleren. Als het goed is moet er gewoon een vrije lijn zijn en hoeft het internet niet geannuleerd te worden. Wat is nu de beste volgende stap die wij of onze buren moeten ondernemen om te zorgen dat we allebei ons internet kunnen krijgen?
Vriendelijke groet,
Thomas van der Burg
beantwoord
Internet afsluiten zelfde adres
Beste antwoord door Anton van Tele2
Ik heb het bij deze opnieuw voor je aangevraagd en even een administratief trucje uitgehaald zodat het op een vrij ader wordt geleverd. Ik heb een bevestiging naar je toe gestuurd. Zou je door kunnen geven wanneer je het hebt bevestigd. Ik zorg er dan voor dat we zo snel mogelijk gaan leveren.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.