beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 2 May 2019
  • 2 reacties
  • 247 x bekeken

Altijd redelijk positief geweest over mijn verbinding van het internet, maar aan alles komt een eind.

Ik verblijf langdurig voor mijn werk in het buitenland, en na dat ik juist vertrokken was, is mijn verbinding met het internet verbroken. Gebeld vanuit het buitenland om dit op te lossen, maar is niet mogelijk omdat ik niet aanwezig ben.

Geadviseerd om de router en het kastje van de glasvezel te herstarten, dit is gedaan door mijn buurman, nogmaals omdat ik niet aanwezig ben. Mocht niet baten, nog steeds geen internet verbinding. Na telefonisch contact blijkt dat de glasvezel lijn geen signaal krijgt.

Vanuit de centrale van Tele2 blijken ze niets te kunnen doen, wat mij vreemd lijkt. Verblijvend in het buitenland, verbreekt ook mijn verbinding wel eens, als je dan een sms stuurt is het opgelost.

Aangezien ik nog enige maanden in het buitenland verblijf, wil ik mijn abonnement opzeggen.
Bij terugkomst in Nederland zal ik voor een nieuwe provider gaan, sneller internet en hopelijk betrouwbaarder.

vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 3 May 2019, 12:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hé Edwins65,

Jammer dat het niet gelukt is met de klantenservice om tot een oplossing te komen. Het klopt dat ze iemand aan de lijn moeten hebben die op dat moment op locatie aanwezig is voor een troubleshoot.

Als je op dit moment alleen nog maar wil opzeggen en geen oplossing wil voor het probleem dan kan ik je niet helpen maar moet ik je doorverwijzen naar deze pagina , daar kun je vinden hoe het abonnement kunt opzeggen.

Mocht je een oplossing voor het probleem willen hebben dan hoor ik het graag en kijk ik wat ik voor je kan doen!

Groet, Kevin
Reputatie 5
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen sluit ik het topic nu.