Ben reuze benieuwd wanneer de beloftes van start gaan?
Vooral belofte nummer vier is buitengewoon veelbelovend.https://www.tele2.nl/beloftes/
Is er iemand hier op het forum of iemand van Tele2 die meer weet?
beantwoord
Tele2 beloftes
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Peter Zelluf,
Ik snap dat je geïnteresseerd bent in de beloftes van #4, een maandelijkse opzegbaar vast internet abonnement is natuurlijk erg aantrekkelijk. Pas na de fusie zullen deze beloftes van kracht worden, het is nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen dus ik heb helaas nog niet meer informatie. Ik ga er vanuit dat zodra de beloftes uitrollen dat je hier lang en breed via verschillende media van op de hoogte gebracht zult worden.
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtIk snap dat je geïnteresseerd bent in de beloftes van #4, een maandelijkse opzegbaar vast internet abonnement is natuurlijk erg aantrekkelijk. Pas na de fusie zullen deze beloftes van kracht worden, het is nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen dus ik heb helaas nog niet meer informatie. Ik ga er vanuit dat zodra de beloftes uitrollen dat je hier lang en breed via verschillende media van op de hoogte gebracht zult worden.
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.