De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
ik heb geen internet meer zelfs niet na een aantal keer resetten is er een storing in Lisse
Via een verhuizing moest ik overgaan naat T-mobile.Dit betreft een vaste telefoon en internet.Via een mail kreeg ik een nieuw vaste telefoonnummer toegekend.Heb onmiddellijk telefonisch contact gemaakt.Hierbij werd toegezegd dat ik mijn oorspronkelijk nummer kan behouden en de noodzakelijke verrichtingen zijn gedaan.Helaas lukt dit na telefonisch contact met T-mobile.Heeft iemand een idee om dit toch door tele2 op te laten lossen?
Geachte heer, mevrouw,Vandaag ontving ik TEN ONRECHTE van u een email, waarin u aangeeft mijn Tele2 Thuis internet abonnement op 19 april 2022 te beëindigen: “Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beëindigen je abonnement op 19 april 2022. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incassokosten.” IK HEB Tele2 HIER GEEN OPDRACHT OF TOESTEMMING VOOR GEGEVEN! Gelieve dit terug te draaien. Tele2 heeft in de afgelopen jaren reeds 3x ONTERECHT en zonder mijn toestemming mijn Tele2 internet Thuis aansluiting beëindigd. Ik hoop, dat dit niet nogmaals zal gebeuren, anders zie ik mij genoodzaakt stappen te nemen. Tele2 is op de hoogte van de situatie op mijn adres en ik verwacht, dat Tele2 zich aan onze overeenkomst houdt. Ik ben in afwachting van uw onmiddellijke bevestiging, dat ik mijn Tele2 Thuis internet abonnement zal behouden. Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet,Deefeij
Deze mail vandaag ontvangen. Ik denk nep mail?
Heb de tele 2 app geïnstalleerd op mijn nieuwe mobiel maar mij inloggegevens kloppen niet.Als ik mijn @ adres invoer en wachtwoord opvraag zou ik een inlog code toegezonden krijgen, maar wat erook gebeurd deze komt niet binnen op mijn @ adres.Had HEEL vroeger een @zonnet mailadres maar dat zou gewijzigd zijn naar @ outlook Ik weet ook niet wat mijn account gegevens zijn bij tele 2 heb t.v. en mobiel abonnement al heel lang.
21 februari 2023 is de verbinding en mijn abonnement gestopt bij tele2 ivm dat tele2 niet meer verdergaat met het verouderde internet systeem. Ik ga niet over naar tmobile. Heb apparatuur teruggestuurd en nu krijg ik een mail dat er eind maart het abonnement weer wordt geïncasseerd. Maar ik heb geen abonnement meer.Ik hoor deze klacht bij veel andere mensen. Stuur geen rekeningen meer, abonnement is gestopt!
Hello,I am a Tele2 Thuis client for quite some time. However when I log in to Mijn Tele2 Thuis I see an error message saying I am not a client anymore. I called the client service a month ago, and they told me they will look into it and inform me but noone called back. Can anyone here help me pls?Thanks in advance,Baris
GoedendagOmdat ik op donderdag 9-2 geen internet meer had ben ik maar eens gaan bellen met de klantenserviceDie kwam er niet uit, er zou de volgende dag,dus vrijdag een kpn monteur langskomen, de gehele dag gewacht, kreeg laat in de middag een telefoontje de monteur kwam zaterdag.Zaterdag kpn monteur, geen oplossing, samen met een medewerker van tele2, de kpn monteur en ik een beslissing genomen, modem stuk, zou zaterdag verstuurd worden , dus maandag binnen,Maandag, geen modem , dinsdag geen modem , weer bellen, de eerste collega was vergeten op het verzendknopje te drukken , werd weer een modem beloofd, woensdag 2 modems gekregen.Modem aansluiten , geen internet, 2de nieuwe modem aansluiten geen internet, weer bellen zou donderdag weer een monteur langskomen .Omdat kpn met glasvezel bezig was en dit woensdag in mijn huis aangesloten zou worden,wat ook gebeurd is, en omdat ik de spullen van t mobile al binnen had, en geen internet van tele2,heb ik maar besloten om dit zelf verder aa
Goedemorgen, in de regio Den Bosch was er 15-2-2023 een storing. Hierdoor was het niet mogelijk om te internetten, bellen of televisie te kijken. Die storing was gisteren in de loop van de dag verholpen. Vanochtend waren de problemen terug. Zijn er meer mensen in of rond Den Bosch die opnieuw niet kunnen internetten, bellen of televisie kijken?
Ik heb op 26 oktober aangegeven te gaan overstappen naar een andere provider. Deze geeft in diverse mails aan dat tele 2 hiervan op de hoogte is en dat de overstap helemaal goed gaat... echter nu een paar dagen voor de daadwerkelijke overstap datum heb ik alleen bericht gehad van de nieuwe provider maar nog niks van tele 2 en als ik inlog in mijn account zie ik ook helemaal niets hiervan. Is dit gebruikelijk?
Beste, graag uit ik mijn ongenoegen over jullie ‘service’.26 september heb ik mijn verhuizing aangemeld per 31oktober.om problemen te voorkomen, heb ik bewust 5 weken van te voren mijn verhuizing doorgegeven. Per 31 oktober eindigt mijn huidig abonnement bij de woning die ik verlaat. En omdat ik de sleutel al heb, zou 24 oktober het nieuwe contract op het nieuwe adres, met nieuw modem ingaan.de retourdoos heb ik inmiddels ontvangen.het nieuwe modem echter nog niet. Wat betekend dat ik al twee dagen niet kan werken. Afgelopen woensdag gebeld, 3x werd in de wacht de verbinding verbroken. Vrijdag opnieuw gebeld. Tot 4x toe is beloofd dat het modem onderweg was, maar tot op dit moment geen modem, zelfs geen track & trace code dat het modem onderweg is. graag verneem ik wanneer het modem komt en hoe we het abonnement zo aanpassen dat ik niet hoef te betalen voor de dagen dat jullie niet kunnen leveren (terwijl jullie daar 5weken! De tijd voor hadden). alvast bedankt.
Ik heb per 15 september mijn abonnement opgezegd. Ik kreeg hier ook een bevestigingsmail van en in mijn account staat er ook dat mijn abonnement is beëindigd.Toch kreeg ik vandaag weer een mail met een nieuwe factuur. Hoe kan dit? Kan iemand dit voor mij oplossen?
Zowel mijn thuis internet als mijn mobiele internet van tele2 liggen eruit. Dit gebeurt steeds vaker. De links van tele2 om dit zelf op te proberen te lossen werken niet! Telefonisch en via chat lukt het ook niet om contact te krijgen met tele2! Is er nog een andere manier om wel contact met ze te krijgen? Het online contactformulier lijkt verdwenen?! en een email adres hebben ze al heel lang niet meer... Hoop dat er iemand nog een contact mogelijkheid heeft. Ik moet nu alweer een nachtdienst last minute afzeggen omdat ik geen werkend internet heb, dit gaat me mijn baan kosten.
Hi Tele2, Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op T-mobile thuis. Ik heb een retourdoos ontvangen en heb mijn Tele2 apparatuur inclusief alle mogelijke kabels die erbij hoorden teruggestuurd. Op 11 februari heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik mijn Tele2 apparatuur moet terug sturen, zonder dat erbij staat wat er daadwerkelijk mist.Kunnen jullie alsjeblieft kijken in jullie systeem of jullie alles goed hebben ontvangen. Ik heb een verzend bewijs van PostNL, mocht dat nodig zijn.Alvast bedankt!
Hallo iedereen, ik had 4 maanden geleden Tele2 Thuis opgezegd via de website en heb ik ook gebeld om na te vragen of dit gelukt was en dit was ook bevestigd, ik kreeg ook thuis een brief om de modem op te sturen en toen dacht ik dat het klaar was. Maar niet dus het blijkt dus dat ze elke maand nog dezelfde bedrag afschrijven. tele2’s telefoon nummer neemt ook niet op en wanneer dat wel gebeurt hangen ze op. echt jammer van de gang van zaken
Hallo, Ik ben afgesloten bij mijn tele2 tv en internet abonnement. Ik heb gelijk via ideal betaald toen straks. Mijn vraag is hoelang het duurt voordat ik word aangesloten. Het lukt mij ook niet meer om in te loggen op de website.
Beste dame, heer,Onlangs hebben jullie ons geüpgraded naar T-Mobile glasvezel en zou Tele2 automatisch worden beëindigd.Helaas is nu zowel voor Tele2 als ook voor T-Mobile geïncasseerd. Tele2 heb ik gestorneerd en uiteraard kreeg ik een herinneringsmail van jullie.Graag zie ik dat jullie Tele2 intern beëindigen en mijn automatische incasso's voor Tele2 stopzetten. Tevens graag een bevestiging hiervan naar ons emailadres.(Zie hieronder nog even een kopie van de mail welke wij hadden ontvangen.)Met vriendelijke groet,Jessica Noordijk-Stipdonk AFSCHRIJVING= NIET GELUKT Kenmerk: TD11/B0008095208 refComId:_a5I6N000006QqKlUAK:refComId Beste mevrouw/meneer Jessica Stipdonk, Elke maand rond de 25ste wordt je factuur automatisch afgeschreven. Helaas hebben we je betaling nog niet ontvangen. Het gaat om: Factuurdatum Factuurnummer Te betalen 12 juli 2022 NL2201894440 € 28,70
Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan. Hoe is dit mogelijk?
Als ik een chat probeer te initiëren en jullie bot vraagt of ik een chat wil, verwijst deze me door naar het telefoon nummer.
Hoi!Ik heb wat vragen over mijn abonnement en wil wat dingen regelen (die niet op internet te regelen zijn), maar sta inmiddels al ruim een uur in de wacht! Is het mogelijk dat ik teruggebeld word door Tele2? Op deze manier gaan al mijn belminuten er aan..
Op 8 januari is mijn contract beëindigd. Daar staat dus nog een credit factuur voor de rest van de maand voor open. In februari dus deze creditfactuur ontvangen. Deze zou rond de 25e worden betaald. Inmiddels zijn we 2 weken verder. Maar nog niets ontvangen.Wanneer gaat Tele2 dit uitbetalen?
Ik had via de klantenservice een verhuizing doorgegeven (welliswaar paar deuren verder) maar oke netjes geregeld , ik kreeg alleen een bericht met een nieuwe jaarcontract en nieuw account en dat ik nieuwe (gebruikte dus) apparatuur ontvang.30 euro aansluitkosten snap ik zeker, maar ik zit niet zo te wachten op een compleet nieuw abonnement met nieuw mailadres etc, kan dat niet behouden blijven?? Dit zorgde er namelijk voor dat ik bij tele2 wou blijven me contract loopt volgende maand af. Als dit niet anders kan kan ik net zo goed naar wat anders kijken, kpn of de ziggo etc alvast bedankt
Sinds medio september 2021 ben ik met de vaste aansluiting overgestapt van Tele2 naar kpn. Oorspronkelijk was dit al voor maart zo gepland, maar dan werd alles een half jaar uitgesteld. Het lijkt erop dat door dit uitstel iets in de administratie mis liep. i.i.g. ontving ik trouw elke maand een Tele2-factuur voor niets. Dit is inmiddels 2 keer met de helpdesk besproken en er werd 2 keer beloofd dat ik mijn abonnementskosten vanaf oktober terugbetaald zou krijgen, maar gebeurd is er nog niets! In tegendeel, er blijven nieuwe facturen komen…
Ik stond gisteren en vandaag een half uur in de wachrij bij tele 2 maar werd nog niet geholpen. om intetnet te verhuizen. Dit kost mij heel veel geld en tijd. Kan ik terug gebeld worden door tele2?
Hallo,Sinds 2 dagen kan een een (zeer) beperkt aantal website (bijv. https://rsync.net) niet vanaf mijn thuis internet benaderen. Mijn probleem lijkt erg op deze post: Ook bij mij loopt de traceroute dood in een versatel router:$ traceroute rsync.nettraceroute to rsync.net (216.218.240.141), 30 hops max, 60 byte packets 1 _gateway (192.168.2.1) 0.419 ms 0.571 ms 0.736 ms 2 192.168.1.1 (192.168.1.1) 5.582 ms 5.875 ms 6.096 ms 3 ip1-40-173-82.adsl2.static.versatel.nl (82.173.40.1) 9.799 ms 9.859 ms 9.920 ms 4 ae6-0.br04tc2.versatel.net (212.53.25.197) 17.157 ms 17.450 ms 17.365 ms 5 ae5-0.br04sara.versatel.net (212.53.25.194) 16.767 ms 16.781 ms 16.841 ms 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * *Vanaf mijn 4G verbinding en andere netwerken zijn de sites wel gewoon bereikbaar. Ook andere DNS servers gebruiken helpt niet (1.1.1.1, 8.8.8.8). Is er misschien nog een storing ergens?Laat maar weten als er meer informatie nodig is.Rens
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.