beantwoord

35 minuten in wachtrij om intetnet te verhuizen

  • 17 February 2022
  • 3 reacties
  • 54 x bekeken

Ik stond gisteren en vandaag een half uur in de wachrij bij tele 2 maar werd nog niet geholpen. om intetnet te verhuizen. Dit kost mij heel veel geld en tijd. Kan ik terug gebeld worden door tele2?

icon

Beste antwoord door eric 17 February 2022, 15:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De klantenservice kan helaas geen klanten zelf opbellen. Het proces is:

  • Check of je abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres via de postcodecheck.
  • Geef je verhuizing gemakkelijk aan ons door via 020-754 4465.
  • Wil je internet sneller dan 20 mb/s op je nieuwe adres? Dan is
    T-Mobile Thuis iets voor jou.

Nu  verkoopt Tele2 geen nieuwe internetverbindingen meer, dus is zo ie zo misschien handiger om een T-Mobile aansluiting te kiezen. Die kun je online voor je nieuwe adres aanvragen en afhankelijk hoe lang je verhuizing duurt kun je zelfs dan op 2 adressen internet hebben. Je zegt daarna gewoon de lijn bij Tele2 op.

De klantenservice kan helaas geen klanten zelf opbellen. Het proces is:

  • Check of je abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres via de postcodecheck.
  • Geef je verhuizing gemakkelijk aan ons door via 020-754 4465.
  • Wil je internet sneller dan 20 mb/s op je nieuwe adres? Dan is
    T-Mobile Thuis iets voor jou.

Nu  verkoopt Tele2 geen nieuwe internetverbindingen meer, dus is zo ie zo misschien handiger om een T-Mobile aansluiting te kiezen. Die kun je online voor je nieuwe adres aanvragen en afhankelijk hoe lang je verhuizing duurt kun je zelfs dan op 2 adressen internet hebben. Je zegt daarna gewoon de lijn bij Tele2 op.


in de chat met tele2 hadden ze gezegd omdat ik al klant ben dat ik nog mijn abonnement mee kon nemen voor €30,00 per maand. T mobile is €35,00 per maand zag ik. Dus dan wordt het duurder

Reputatie 7
Badge +12

De postcode checker op de Tele2 website is er niet meer, dus dan adviseer ik om op een ander moment de klantenservice te bellen. Misschien dat het in de ochtend rustiger is.

Reageer