De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Afgelopen maandag bleek plotseling onze lijn voor internet, televisie en bellen niet meer te werken. Gebruikelijke geprobeerd, opnieuw opstarten, geduld hebben, etc, werkte niet. Mijn partner heeft vervolgens gebeld met klantenservice. Na 40 minuten werd duidelijk dat de lijn gekaapt was, waardoor wij waren afgesloten. Ze konden er niets aan doen. Het kon wel tot 3 weken duren voor dit hersteld was.Op alle boosheid en irritatie dat dit in deze tijd niet meer kan (thuiswerken, maar sowieso, geen internet, telefonie en televisie in 1x) werd lauw gereageerd. ‘computer says no’ style, verwijzingen naar procedures.Conclusie was, melding was doorgezet, het zou tot 5 werkdagen duren voor het ticket opgepakt zou worden door de technische helpdesk. Afijn, ik wacht af.Dag 2 (dinsdag 12/1) bel ik om status na te vragen. Verduidelijkt wordt dat het om slamming gaat, alleen krijg ik nu een ander verhaal. Het kan tot 5 werkdagen (dan nog 4) duren voor de technische helpdesk het ticket beantwoordt, m
Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan. Hoe is dit mogelijk?
Even een update over de tekst op de site - want die is, met alle respect, vrij misleidend :( Ik wil niet opzeggen, ik wil geen korting, ik wil gewoon 20mbits, met vaste telefoon voor 28.- per maand ipv het abonnement voor 30.- wat ik nu heb met meer snelheid dan ik nodig heb. Onderstaande tekst doet denken dat dat heel makkelijk zou moeten gaan als je maandelijks opzegbaar bent, en dus geen vast 12 maanden contract meer hebt: Flexibiliteit Je abonnement precies samenstellen zoals je wilt, dat kan bij Tele2. Zo kies je een abonnement dat echt bij je past en betaal je nooit teveel. En veranderen je wensen, dan wijzig je gewoon je pakket. Maar… mijn wensen veranderen nu en ik wil dus mijn pakket aanpassen. Eerst kon het niet in de chat. Daarna weer wel, ik moest bellen met de klantservice hiervoor. Die heb ik nu as we speak aan de lijn. En nu zou ik moeten opzeggen en weer aanmelden maar dan zou ik wel zonder internet komen te zitten - dat is dan weer niet handig ivm thuiswerken en Co
Hallo allemaal, Over een week ga ik verhuizen en neemt mijn huisgenoot het internet contract over. Echter toen we de tele2 box bij hem hebben aangesloten om uit te proberen werkte deze niet. Het internet lampje op de box bleef hierbij rood. Nu hebben we dit probleem ook gehad toen ik de eerste keer internet ging regelen hier en toen werkte de box niet bij mijn aansluiting. Een bezoek van een monteur heeft dit toen opgelost maar nu blijkt het dus andersom niet te werken. Kunnen mijn huisgenoot en ik hiervoor een afspraak met een monteur aanvragen? Mvg, R Hillen
Ik heb inmiddels al 3 x opzeggen ingevuld via mijntele2. ik word steeds gebeld door een 06 nr die gelijk opgangt Ik ben er zat van en wil een bevestiging via de mail zwart op wit.grt Sandra
Op 3 september kreeg ik mijn welkomstmail voor een nieuw internet abonnement bij Tele2. Op vrijdag 13 september heb ik rond 16:30 gebeld met de klantenservice van Tele2 om mijn bestelling te annuleren. Dit omdat mijn huidige provider mij een nog scherper aanbod deed. De klantenservice kon niet meteen bevestigen, maar zeiden dat dit meteen na het weekend zou komen. Op zaterdag 14 september heb ik voor de zekerheid nog aangetekend een annuleringsformulier naar Tele2 verstuurd, omdat de termijn van 14 dagen op dinsdag 17 september zou verstrijken Maandag 16 september om 14:18 nog niets ontvangen, dus gebeld. Mijn annulering was inderdaad binnen, maar lag bij de afdeling die dat moet verwerken. Op mijn verzoek heeft de klantenservice dit per email bevestigd. Maandag 16 september om 17:18 nog een keer gebeld. Niets wijzer geworden. Woensdag 18 september om 14:22 gebeld. En doorgevraagd. Uiteindelijk naar een supervisor gevraagd, die binnen 24 uur terug zou bellen. Het is nu 19 september i
Deze week heb ik tot 6x toe op alle tijdstippen van de dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken.Hierbij waren wachttijden van een half tot bijna een heel uur geen uitzondering en dan nog heb ik niemand gesproken. Ik heb het opgegeven; klantonvriendelijker is niet mogelijk.Ironisch genoeg wordt tijdens het wachten telkens vermeld: “de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent. U wordt geadviseerd op een later tijdstip terug te bellen. Wilt u wachten, blijf dan aan de lijn”. Na in totaal uren gewacht te hebben en het tot 5x toe later terugbellen heb ik de moed opgegeven.Hoezo: langer dan u van ons gewend!!😂 Groeten,Ron
Als ik een chat probeer te initiëren en jullie bot vraagt of ik een chat wil, verwijst deze me door naar het telefoon nummer.
Ik had via de klantenservice een verhuizing doorgegeven (welliswaar paar deuren verder) maar oke netjes geregeld , ik kreeg alleen een bericht met een nieuwe jaarcontract en nieuw account en dat ik nieuwe (gebruikte dus) apparatuur ontvang.30 euro aansluitkosten snap ik zeker, maar ik zit niet zo te wachten op een compleet nieuw abonnement met nieuw mailadres etc, kan dat niet behouden blijven?? Dit zorgde er namelijk voor dat ik bij tele2 wou blijven me contract loopt volgende maand af. Als dit niet anders kan kan ik net zo goed naar wat anders kijken, kpn of de ziggo etc alvast bedankt
14 december zegde ik mijn abonnement op. Een uurtje later werd ik gebeld en alles leek goed geregeld. De aardige man aan de lijn gaf aan dat het abonnement per 14/1 zou stoppen. Wat goed uitkwam, want de 18e verhuisen we. Er kwam nog een factuur. vroeg wat dat was, ging over afgelopen periode. Dat klopt niet, want het ging ook om de periode daarna. Abonnement bleek niet opgezegd, nogmaals gedaan. Nog zeker vier keer contact gehad met tele2. Twee weken geleden sprak ik weer iemand. Die zegt: Probleem is dat we uw geboortedatum niet in het systeem hebben. Daarom kunnen we niet checken of uw geboortedatum klopt en daarom kunt u niet opzeggen (????? HUH ????) Vervolgens kreeg ik een mail van klantenservice@tele2.nl dat ik moest betalen, omdat ik anders zou worden afgesloten (als dat zou kunnen!, graag!). Lange mail gestuurd, maar kennelijk is de mail niet wat je vermoed, want klanteservice@tele2.nl gaf per kerende post weer dat ze mijn uitgebreide mail toch niet gingen lezen.
Heb gisteren mijn adres wijziging doorgegeven en dan krijg ik onderstaand bericht en verder hoor ik niets, dus lijkt erop dat ik weggaat bij Tele2 wat helemaal niet mijn bedoeling is.Vanwaar dit verwarrende bericht, wat is de bedoeling? Beste meneer ……., Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. Einde abonnement We beëindigen je abonnement op 26 november 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso. Modem Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen. De financiële afhandeling Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit. Daarom kan het zijn dat op je laatste factuur kosten staan van een periode waarin je geen klant meer was. Als dit bij jou het geval is, ontvang je de maand erop nog een factuur waarin we dit verrekenen. Heb je je bedacht? Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kos
Waarom biedt Tele2 mbt glasvezel internet deze alleen aan in combi met tv?Waarom kan je niet gewoon een internet only glasvezel abo nemen? Dat snap ik gewoon niet. Ik heb nu een ADSL abonnement maar wil/moet sneller internet. Enige mogelijkheid is glasvezel. Dan moet ik echter TV erbij kopen. Ik heb echter al een TV abonnement bij een andere provider. Andere aanbieder(s) bieden wel alleen glasvezel (evt. i.c.m. bellen) aan. Waarom kan dat niet via Tele2. Is dit koppelverkoop?
Beste Tele2, Ik ga voor dit probleem geen uren in beslag laten nemen d.m.v. telefoontje, dus vandaar dit topic om mijn verhaal in 1 keer duidelijk te verwoorden en van jullie een eenduidig antwoord te verwachten. Ik heb mijn abonnement opgezegd, wat ingaat op 15 augustus 2019. Sinds gisteren kan ik niet meer internetten, dus ik ben te vroeg afgesloten. Hiermee kom ik tot de conclusie dat ik 9 dagen te vroeg ben afgesloten en dit dan ook wens te zien op de eindafrekening. Ik heb zojuist gebeld, en de verbinding werd verbroken nadat ik mijn verhaal had gedaan bij een medewerker. Dit duurt mij te lang.
Betreft Klantnummer : xxxxxxx *** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. *** Dringend verzoek mij EERDER aan te sluiten dan 11 april ivm belangrijk stuk samen te stellen en te verzenden voor 15-4. De tijd gaat dan te veel dringen ! 25-3 huissleutel dus dan svp voor 30 maart.
Zowel mijn thuis internet als mijn mobiele internet van tele2 liggen eruit. Dit gebeurt steeds vaker. De links van tele2 om dit zelf op te proberen te lossen werken niet! Telefonisch en via chat lukt het ook niet om contact te krijgen met tele2! Is er nog een andere manier om wel contact met ze te krijgen? Het online contactformulier lijkt verdwenen?! en een email adres hebben ze al heel lang niet meer... Hoop dat er iemand nog een contact mogelijkheid heeft. Ik moet nu alweer een nachtdienst last minute afzeggen omdat ik geen werkend internet heb, dit gaat me mijn baan kosten.
Hi Tele2, Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op T-mobile thuis. Ik heb een retourdoos ontvangen en heb mijn Tele2 apparatuur inclusief alle mogelijke kabels die erbij hoorden teruggestuurd. Op 11 februari heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik mijn Tele2 apparatuur moet terug sturen, zonder dat erbij staat wat er daadwerkelijk mist.Kunnen jullie alsjeblieft kijken in jullie systeem of jullie alles goed hebben ontvangen. Ik heb een verzend bewijs van PostNL, mocht dat nodig zijn.Alvast bedankt!
Hoi!Ik heb wat vragen over mijn abonnement en wil wat dingen regelen (die niet op internet te regelen zijn), maar sta inmiddels al ruim een uur in de wacht! Is het mogelijk dat ik teruggebeld word door Tele2? Op deze manier gaan al mijn belminuten er aan..
Hallo, Zojuist kreeg ik mijn eerste factuur binnen die hoger uit is gevallen. In mijn contract staat Internet en tv voor €33,- en de eerste 6 maanden €7- korting dus ik betaal €26,- per maand. Op de factuur staat €45,29 en de korting die maar 3 weken duurt?? Hoe kan dit?? Dit is los gezien van de aansluitkosten
Hallo, Dient er bij het afsluiten van een nieuw internet thuis abonnement en mogelijk vaste telefoon abonnement ook een kopie gemaakt te worden van bankpas + id-bewijs? Zo ja, mag ik deze zelf maken, hoe lang wordt deze bewaard en kan ik deze na deze periode terugkrijgen? Of beter nog kan ik vooruit betalen, zodat er geen kopie nodig is, dat zou dan mijn mijn voorkeur hebben.
Ik heb vorige maand een internet abonnement afgesloten die (met korting) de eerste 6 maanden 22 euro kost en daarna 25 euro. Bij de eerste factuur zouden er 30 euro aansluitkosten bij opgeteld worden. Ik kom dan uit op 52 euro. Nu heb ik zojuist een factuur gekregen waar ik 31,22 euro aan abonnementskosten betaal en komt het totaalplaatje uit op €60,23.. Kunnen jullie achterhalen hoe dit verschil kan zijn?
Ik wil het internet aansluiten, maar de aansluitdoos mist bij de bestelling? Terwijl deze wel op de handleiding staat als onderdeel van het pakket.
Hello Tele2, My current contract ended last November, how can I change to a higher speed package? because it cost the same amount that im paying right now with my package. Or its just better to cancel my subscription and get a new one? Thanks in advance :)
ik wil een klachtenbrief sturen naar Tele2. Is er een emailadres of moet ik die op papier sturen?
Door een fout van jullie ben ik nu afgesloten sinds vorige week
Beste, Afgelopen zaterdag 02/03/2019 heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 29/12/2018 van mij retour ontvangen. In mijn profiel onder "Mobiele nummer" heb ik de traceercode van de retournering via PostNL gezet. De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 19/12/2018" aan jullie verzonden. Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen. Daarnaast wil ik opmerken dat ik sinds de opzegging in november 2018 een zeer slechte indruk van en ervaring met Tele2 heb. Jullie beleid lijkt er totaal op gericht om door jullie gemaakte fouten niet te erkennen en onterecht facturen met kosten bij mij in rekening te brengen. Er wordt door jullie niet gereageerd op formele klachten hierover, maar jullie dreigen wel met afsluiten (terwijl jullie al sinds 19/12/2018
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.