Problemen met retourdozen

  • 21 February 2023
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Goedendag

Omdat ik op donderdag  9-2 geen internet meer had ben ik maar eens gaan bellen met de klantenservice

Die kwam er niet uit, er zou de volgende dag,dus vrijdag een kpn monteur langskomen, de gehele dag gewacht, kreeg laat in de middag een telefoontje de monteur kwam zaterdag.

Zaterdag kpn monteur, geen oplossing, samen met een medewerker van tele2, de kpn monteur en ik een beslissing genomen, modem stuk, zou zaterdag verstuurd worden , dus maandag binnen,

Maandag, geen modem , dinsdag geen modem , weer bellen, de eerste collega was vergeten op het verzendknopje te drukken , werd weer een modem beloofd, woensdag 2 modems gekregen.

Modem aansluiten , geen internet, 2de nieuwe modem aansluiten geen internet, weer bellen zou donderdag weer een monteur langskomen .

Omdat kpn met glasvezel bezig was en dit woensdag  in mijn huis aangesloten zou worden,wat ook gebeurd is, en omdat ik de spullen van t mobile al binnen had, en geen internet van tele2,heb ik maar besloten om dit zelf verder aan te sluiten , en het glasvezel werkte dus internet,tv, wifi, de vaste telefoon werkte niet en tot nu toe nog steeds niet, maar de rest wel, dus prima.

Ik de monteur afgezegd, tele2 gebeld, verhaal uitgelegd, en het zou in orde komen ????????

Inderdaad 2 dagen daarna netjes een brief met een retourlabel en ik kon de modem in de  bijgevoegde doos doen, en ik kon de boel weer terugsturen, probleem geen doos, probleem,... 3 modems 1 retourlabel 

Weer gebeld, de denkbeeldige kroon op dit debacle is, ik heb dinsdag 21-2 meer dan een uur aan de telefoon gehangen te horen gekregen, internet loopt nog steeds door en ik zou 3 retour dozen toegestuurd krijgen, in dit uur heb ik 4 medewerkers gesproken, jaaa 4 stuks , niets verder gekomen maar alleen een bak ergernis, op een gegeven moment ,omdat ik niet verder kwam telefoon erop gegooid, opnieuw gebeld en de volgende jongedame heeft mij 3 dozen met retourlabels beloofd, en het abonnement per  16-2 opgezegd, zoals in de eerste brief staat.

Hopende dat deze medewerker wel daad bij woord voegt wacht ik weer af

Wat vind u nu zelf van deze puinhoop na 15 medewerkers om niet verder te komen .

Met vriendelijke groet

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi Joop, we hebben inderdaad geen e-mailadres, maar we staan doordeweeks van 8:00 tot 23:59 uur voor je klaar op Facebook en Twitter, en hier op de Community kun je uiteraard ook altijd terecht. Bij ons kun je namelijk alles kwijt.

Niet leuk om te horen dat de doos niet paste en dat er niet werd verteld dat je die ook simpelweg kon gebruiken. Wel fijn dat je de hardware hebt teruggestuurd en foto’s hebt gemaakt. Bewaar het verzendbewijs ook goed, maar ik weet zeker dat het hiermee al helemaal in orde komt!

Het zal niet meer nodig zijn, maar ik stuur toch graag dit artikel mee voor meer informatie over apparatuur terugsturen. Ik hoop dat je je vanaf nu nergens meer zorgen over hoeft te maken.

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @knoet, allereerst van harte welkom op onze Community! Niet fijn om te horen dat er zo veel contact met meerdere medewerkers nodig was om dit voor je op te lossen. Mijn excuses voor dit ongemak, ik zou willen dat ik je dit kon besparen.

Ik kan zelf niet meekijken in onze Thuis-systemen, dus ik hoor graag van je of de dozen en retourlabels goed zijn aangekomen en of het abonnement per 16-02 is opgezegd. Ik vraag komende week ook een collega om dit ook nog eens te controleren, zodat ik zeker op de hoogte blijf.

Ik hoop in ieder geval dat het nu helemaal goed gaat en ik hoop dat je me een update geeft als bovenstaande succesvol geregeld is.

Groetjes,

Marciano

Beste marciano

Wat ik ook niet echt begrijp dat tele2 niet een e-mail adress heeft waar je dit kwijt kan, het is niet anders.

Het volgende  in dit niet geweldige sprookje is dat : ik heb dus 2 nieuwe modems in de orginele doos en 1 oud modem waarvan ik de orginele doos iik nog heb , en ik er van uit ga om het 1 en ander te voorkomen, dat ik iets krijg waar de orginele doos in past, want er word nergens verteld dat je de orginele doos ook kan en mag gebruiken,wel dat je iets anders mag gebruiken, ik heb dus wel 2 dozen???? mogen ontvangen waar de orginele doos niet in past.

Ik heb de orginele dozen dicht geplakt, van een retourlabel voorzien en naar de post gebracht, klaar was joop.

van alles foto,s gemaakt want dit zal ook wel weer niet goed gaan, ik ben er klaar mee.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Joop, we hebben inderdaad geen e-mailadres, maar we staan doordeweeks van 8:00 tot 23:59 uur voor je klaar op Facebook en Twitter, en hier op de Community kun je uiteraard ook altijd terecht. Bij ons kun je namelijk alles kwijt.

Niet leuk om te horen dat de doos niet paste en dat er niet werd verteld dat je die ook simpelweg kon gebruiken. Wel fijn dat je de hardware hebt teruggestuurd en foto’s hebt gemaakt. Bewaar het verzendbewijs ook goed, maar ik weet zeker dat het hiermee al helemaal in orde komt!

Het zal niet meer nodig zijn, maar ik stuur toch graag dit artikel mee voor meer informatie over apparatuur terugsturen. Ik hoop dat je je vanaf nu nergens meer zorgen over hoeft te maken.

Groetjes,

Marciano

maaar ik heb vandaag wel 9 dozen gekregen, samen met gisteren heb ik er nu 11, kan nu een verhuisservice beginnen 

Reageer