Goedendag
Omdat ik op donderdag 9-2 geen internet meer had ben ik maar eens gaan bellen met de klantenservice
Die kwam er niet uit, er zou de volgende dag,dus vrijdag een kpn monteur langskomen, de gehele dag gewacht, kreeg laat in de middag een telefoontje de monteur kwam zaterdag.
Zaterdag kpn monteur, geen oplossing, samen met een medewerker van tele2, de kpn monteur en ik een beslissing genomen, modem stuk, zou zaterdag verstuurd worden , dus maandag binnen,
Maandag, geen modem , dinsdag geen modem , weer bellen, de eerste collega was vergeten op het verzendknopje te drukken , werd weer een modem beloofd, woensdag 2 modems gekregen.
Modem aansluiten , geen internet, 2de nieuwe modem aansluiten geen internet, weer bellen zou donderdag weer een monteur langskomen .
Omdat kpn met glasvezel bezig was en dit woensdag in mijn huis aangesloten zou worden,wat ook gebeurd is, en omdat ik de spullen van t mobile al binnen had, en geen internet van tele2,heb ik maar besloten om dit zelf verder aan te sluiten , en het glasvezel werkte dus internet,tv, wifi, de vaste telefoon werkte niet en tot nu toe nog steeds niet, maar de rest wel, dus prima.
Ik de monteur afgezegd, tele2 gebeld, verhaal uitgelegd, en het zou in orde komen ????????
Inderdaad 2 dagen daarna netjes een brief met een retourlabel en ik kon de modem in de bijgevoegde doos doen, en ik kon de boel weer terugsturen, probleem geen doos, probleem,... 3 modems 1 retourlabel
Weer gebeld, de denkbeeldige kroon op dit debacle is, ik heb dinsdag 21-2 meer dan een uur aan de telefoon gehangen te horen gekregen, internet loopt nog steeds door en ik zou 3 retour dozen toegestuurd krijgen, in dit uur heb ik 4 medewerkers gesproken, jaaa 4 stuks , niets verder gekomen maar alleen een bak ergernis, op een gegeven moment ,omdat ik niet verder kwam telefoon erop gegooid, opnieuw gebeld en de volgende jongedame heeft mij 3 dozen met retourlabels beloofd, en het abonnement per 16-2 opgezegd, zoals in de eerste brief staat.
Hopende dat deze medewerker wel daad bij woord voegt wacht ik weer af
Wat vind u nu zelf van deze puinhoop na 15 medewerkers om niet verder te komen .
Met vriendelijke groet