Apparatuur terugsturen

  • 26 January 2023
  • 0 reacties
  • 1452 x bekeken
Apparatuur terugsturen
Reputatie 7
Badge +12

Je Tele2 Thuis-abonnement loopt af en je moet je hardware terugsturen. Wat moet ik terugsturen? Waar moet heen? Hoe lang heb ik de tijd?

 

In dit artikel geven wij antwoord op alle vragen die je hebt over het terugsturen van de apparatuur. Stuur je je apparatuur terug omdat je gaat verhuizen? Lees dan ook dit artikel voor alle informatie waar je aan moet denken als je gaat verhuizen.
 


 

Ik krijg een brief om apparatuur terug te sturen, wat nu?

Heb je een mail van ons ontvangen over het terugsturen van de hardware? Dan heb je 2 weken om de hardware terug te sturen in een retourdoos. Heb je thuis nog een lege doos waar de hardware in past? Deze kun je gerust gebruiken! Dit geldt bij zowel een reguliere opzegging als bij een replacement.

 

Ik heb geen retourdoos ontvangen. Kunnen jullie deze opsturen?

Moderators kunnen geen retourdoos opsturen, maar onze collega’s van de telefonische klantenservice kunnen dit wel. Bel ze even op 020-7544444 en dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een retourdoos van ons. Heb je thuis nog een lege doos waar de hardware in past? Deze kun je gerust gebruiken!

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:

  • Tele2 Return Service
  • Antwoordnummer 10020
  • 5140VB Waalwijk

 

Welke apparatuur moet ik terugsturen en wanneer?

Je hebt twee weken de tijd om de apparatuur terug te sturen, vanaf het moment dat het abonnement is beëindigd of vanaf het moment dat je vervangende apparatuur hebt gekregen.

De apparatuur die wij terug willen:

  • Modem - De stroomvoorziening en het modem zelf zijn verplicht, ethernetkabels gewenst maar niet verplicht.
  • TV-ontvanger(s) - Stroomvoorziening en decoder zelf zijn verplicht. Afstandsbediening, HDMI-, en ethernetkabel gewenst maar niet verplicht.
  • Stroomadapters
  • Slimme Wifi pods

Apparatuur die je niet hoeft terug te sturen:

  • Davolink modem

 

Wat gebeurd er als ik de apparatuur niet (op tijd) terugstuur?

Mocht je de apparatuur niet (binnen twee weken) terugsturen dan ontvang je een herinnering van ons. Als we de apparatuur daarna niet terugkrijgen kan het zijn dat we een boete van 99 euro in rekening brengen.

 

Waar kan ik de apparatuur naartoe sturen?

Aan het einde van het abonnement krijg je een retourbox toegezonden. Vergeet niet om de bijgesloten retoursticker op de doos te plakken.

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:

  • Tele2 Return Service
  • Antwoordnummer 10020
  • 5140VB Waalwijk

Geef je het pakket af bij het postkantoor of een postagentschap? Dan krijg je een verzendbewijs.

Bewaar dit bewijs zorgvuldig totdat de retourzending door ons verwerkt is. Let op: je ontvangt geen bevestiging wanneer de we apparatuur retour hebben ontvangen. Je kunt dit zelf controleren d.m.v. de track & trace die je krijgt.

 

Waarom moet ik de apparatuur terugsturen?

Je hebt de apparatuur in bruikleen. We willen de apparatuur daarom altijd terug.

 

Heb je nog andere vragen over het retourneren van je apparatuur? Laat hieronder een reactie achter - we helpen je graag verder!

 

Relevante kennisartikelen


0 reacties

Geen reactie

Reageer