Ik ga verhuizen. Waar moet ik aan denken?

  • 26 January 2023
  • 0 reacties
  • 505 x bekeken
Ik ga verhuizen. Waar moet ik aan denken?
Reputatie 7
Badge +12

Verhuizen; spannend en leuk, maar het kan ook wat stressvol zijn. Je verhuizing aan ons doorgeven is wel erg belangrijk, maar wij maken het je zo gemakkelijk mogelijk!

 

Is je abonnement ook beschikbaar op je nieuwe adres? Neem je ons mee of wil je opzeggen? Wat doe je met de hardware en waar moet het heen? In dit artikel leggen we je alles haarfijn uit.
 


 

1) Ik neem Tele2 mee naar mijn nieuwe adres

Check allereerst of je abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres via de postcodecheck. Is dit het geval? Bel ons dan even en geef je verhuizing gemakkelijk door via 020-7544444 of via de Chat op deze pagina.

 

2) Ik wil dat het contract op hetzelfde adres blijft staan met een nieuwe contractant (contractovername)

Wil je dat het contract op hetzelfde adres blijft staan, maar op naam van iemand anders? In andere woorden; iemand anders neemt jouw abonnement over. Dit kun je gemakkelijk regelen via een contractovername.

 

3) Ik wil sneller internet dan 20 mb/s op mijn nieuwe adres (overstappen naar T-Mobile)

Heb je een snellere internetverbinding nodig dan wat wij je kunnen bieden? Stap dan gemakkelijk over naar onze grote zus T-Mobile, want dan is T-Mobile voor thuis iets voor jou!

Sinds begin 2019 werken Tele2 en T-Mobile samen en kan je ook gebruik maken van de diensten van T-Mobile voor thuis. Hiermee bieden we je hogere snelheden op het glasvezelnetwerk, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met T-Mobile mobiel. Jij hebt de keus.

Enkele voordelen op een rijtje:

  • Supersnel internet tot 1Gb/s
  • Klantvoordeel in combinatie met een mobiel abonnement vanT-Mobile, Tele2 of Ben
  • Maximale internet snelheid op jouw adres voor € 25* (*in combinatie met T-Mobile Unlimited Mobiel)
     

4) Ik zou graag willen, maar kan jullie niet meenemen (opzeggen)

We zien je natuurlijk niet graag vertrekken, maar we helpen je uiteraard direct verder! Hier op de Community kunnen we dit niet voor je doen, maar onze collega’s van de klantenservice staan voor je klaar. Je kunt ze telefonisch bereiken op 020-7544444 of via de Chat op deze pagina. Daarnaast kun je ook via de Tele2-omgeving je abonnement opzeggen. De datum van jouw verzoek geldt dan als opzegdatum. De doorlooptijd van de opzegging is maximaal 2 weken. Dit houdt in dat je verzoek niet direct als opzegging wordt doorgevoerd, maar binnen twee weken moet een collega handmatig de opzegging doorvoeren.

 

5) Ik verhuis naar het buitenland, dus ik wil graag opzeggen

Verhuis je naar het buitenland? Dan kun je gemakkelijk en snel opzeggen. Hier op de Community kunnen we dit niet voor je doen, maar onze collega’s van de klantenservice staan voor je klaar. Je kunt ze telefonisch bereiken op 020-7544444 of via de Chat op deze pagina. Zit je nog binnen je contracttermijn? Het abonnement kan dan worden opgezegd door bewijs van emigratie aan te leveren via e-mail. De doorlooptijd voor het behandelen van de e-mail is circa 2 weken.

Zit je al buiten je contracttermijn? Dan kun je je abonnement op de reguliere manier opzeggen via de klantenservice (telefonisch of chat). Houd wel rekening met een opzegtermijn van een maand. 10 dagen voordat de opzegging voltooid is krijg je een retourdoos voor het modem en/of de decoder(s). Stuur de retourdoos binnen twee weken na de opzegging naar ons terug.

 


 

FAQ

Welke apparatuur moet ik terugsturen, hoe en wanneer?

Je hebt de apparatuur in bruikleen, daarom willen we deze terug. In dit artikel lees je alles over het retourneren van de apparatuur.

 

Waar kan ik de apparatuur naartoe sturen?

Aan het einde van het abonnement krijg je een retourbox toegezonden. Vergeet niet om de bijgesloten retoursticker op de doos te plakken.

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:

  • Tele2 Return Service
  • Antwoordnummer 10020
  • 5140VB Waalwijk

Geef je het pakket af bij het postkantoor of een postagentschap? Dan krijg je een verzendbewijs.

Bewaar dit bewijs zorgvuldig totdat de retourzending door ons verwerkt is. Let op: je ontvangt geen bevestiging wanneer de we apparatuur retour hebben ontvangen. Je kunt dit zelf controleren d.m.v. de track & trace die je krijgt.

Lees alles over hardware retourneren in dit artikel.

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer