De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik zag door het andere bedrag dan dat ik gewend ben dat volgens mij een gedeeltelijke periode van vorig jaar nog is meegerekend in mijn factuur voor het nieuwe jaar. echter is dit alleen bij de tv abbo. Zie hier de specificatie + perioden van mijn vorige factuur: Abonnementskosten Internet Light 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx Pluspakket 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx TV Basis - Actieprijs 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx hier op mijn nieuwe factuur: Abonnementskosten Internet Light 01-01-2018 t/m 31-01-2018 xx Pluspakket 01-01-2018 t/m 31-01-2018 xx TV Basis - Actieprijs 05-12-2017 t/m 31-12-2017 -xx TV Basis 05-12-2017 t/m 31-01-2018 xx Zoals hierboven is te zien heb ik in december toch al voor mijn tv betaald tm 31 december? op de nieuwe factuur betaal ik eveneens voor de periode 5-12 tm 31-12 2017 die ik dus al heb betaald volgens vorige factuur.Tevens schijnt dus dat de actie prijs voor tv basis niet meer geldt, maar hier was ik niet van op de hoogte/is
Ik gebruik de simcard in een Mifi router (Zyxel WAH7706). Volgens de router is 275 MB data verbruikt. Het verbruik in mijntele2 blijft op 0% staan.
Goedemiddag, Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. Steeds dezelfde melding: SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. Een paar weken eerder probeerde ik het ook en toen dezelfde melding. De optie "Wachtwoord vergeten" etc. heb ik al geprobeerd. Graag een oplossing, Bij voorbaat dank!
Het is mij nog nooit gelukt om in de "MijnTele2" app te komen. Het is mij destijds wel gelukt om mijn account te activeren. Ik krijg telkens een pagina te zien met: 'sorry er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw'. Dit heb ik al een paar maanden. Ik heb geen idee waar het fout ga. Hoe zou ik wel kunnen inloggen? Alvast bedankt!
Heb sinds kort een nieuw abonnement bij Tele2. Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Hallo, Mijn dochter heeft tele2 en ik ook. Zij had mijn nummer met haar emailadres aangemeld terwijl zij ook haar nummer op hetzelfde mailadres heeft en krijgt zij mijn facturen. Mijn vraag is kan mijn nummer worden losgekoppeld van haar mailadres zodat ik een eigen account kan aanmaken.
Beste, Morgen gaat mijn Tele2 abbonement in. Ik stap namelijk over van T-Mobile. Nu heb ik echter al dagen lang problemen met het inloggen in de tele2 app, hij zegt namelijk dat het inloggen niet lukt en dat ik het nog eens moet proberen of dat er een technische storing is? Ook kan ik op internet niet mijn overzicht van producten bekijken, en zie ik op mijn laptop op mijn tele2 continu een rode balk verschijnen met: 'Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens.' Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Ik wil nog geen spijt hebben van mijn overstap. Met vriendelijke groet, Roelof Vos
Hallo, Elke keer wanneer ik bij mijntele2 klik op "bestelling en levering", staat er "Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens." in een rode balk. Hebben meer mensen dit? Ik heb laatst namelijk de Iphone X besteld, en omdat de levertijd van de Iphone X heel onduidelijk is, wil ik graag weten hoe het zit met mijn bestelling. P.s. Ik heb nog 2 vragen. Toen ik de Iphone bestelde, heb ik gekozen voor nummerbehoud. Het nummerbehoud is ingeplanned op 27 november. Krijg ik mijn Iphone eerder, of krijg ik mijn Iphone pas wanneer het nummerbehoud compleet is afgerond? De levertijd van de Iphone X was 3 dagen toen ik hem bestelde. Nu is de levertijd 2/3 weken. Geld dat ook voor mij of krijg ik mijn Iphone over 3 dagen? Heel erg bedankt!
Ik probeer mij te registeren om mijn simkaart te activeren op mijntele2. Maar ik krijg de volgende foutmelding: SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Ik wil de status van mijn abbo kijken op mijntele2 maar staat dan steeds er is een fout opgetreden?
Toen ik in het menu "Klantgegevens" toetst, gaat de app stoppen. Is er een fout/bug/storing? Ik zoekt de nieuwe toestelbetalings functie te zien, maar zie ik er niets van. Misschien is dat nvt, maar het opzoeken door de menu leidt maar tot crash.
Dit loopt al heel erg lang en ik open maar een nieuw ticket hiervoor. Voor zowel de facturen als het verbruik zie ik de melding "kan niet geladen worden. Probeer het later nog een keer". Het later nog een keer proberen heeft geen zin, ik zie al langere tijd dit bericht getoond worden. Het probleem lijkt te liggen in het feit dat ik 2 abonnementen heb (voor mijzelf en voor mijn dochter). Daarnaast overweeg ik voor de zomervakantie mijn abonnement te verhogen. Volgens de gegevens die ik op de site gevonden heb moet ik daarvoor zijn in het menu genaamd "Je producten". Dit menu-item heb ik niet. Ik zou nu (eindelijk) sinds juni 2016 dit graag opgelost zien. Alvast hartelijk dank! Jan-Dirk
Hallo Tele2. Ik ben een nieuwe klant voor Unlimited 4G. Met het maken van een MijnTele2 account heb ik een probleem ondervonden dat ik niet kon inloggen. Nu ben ik webontwikkelaar, dus even debuggen later kom ik achter het probleem; Hoewel je bij het creëren van een wachtwoord wel spaties mag opgeven, mag je niet met spaties inloggen. Of hetzelfde wachtwoord sans spaties wel werkt heb ik niet getest - ik heb gewoon mijn wachtwoord veranderd naar iets zonder spaties want ik had geen tijd. Dit was onder werktijd dus misschien moet ik voor die verloren tijd een factuur sturen 😉 - nee zo erg ben ik net niet. Spatiegebruik in wachtwoorden kan de veiligheid vaak vergroten. Dus dat is wel een belangrijk onderdeel. Oh, en terwijl jullie dat fixen - draait de tele2.nl website echt nog op PHP 5.3.3? Tssk tssk tssk.
Hallo, ik kan via mijn Tele2 op web browser mijn bundels niet aanpassin. Zo als ik wil. Ik kan verhogen maar ik kan niet verlagen.. Iedere keer moet ik klanten service bellen Gr.
Sinds kort heb ik weer een mobiel abonnement bij Tele2. Nu heb ik de, Mijn Tele2 app geïnstalleerd, krijg ik mijn oude gegevens van mijn vorige abonnement te zien. Toen heb ik Tele2 gebeld, het kon liggen aan, ik gebruikte het zelfde emailadres als de vorige keer. Zij/ik hebben het emailadres toen veranderd en nu zou het goed moeten gaan. Maar niet dus. Ik heb de geschiedenis vd browsers gewist. Maar ook dat heeft niets geholpen. Wie weet raad!!!
Ik kan mijn account niet activeren. Na het versturen van e-mail adres en "ik ben geen robot" krijg ik steeds: Sorry er is iet mis gegaan
Hallo, Vandaag heb ik een telefoon besteld met een tele2 abonnement en heb MijnTele2 geactiveerd. Maar bij de contactgegevens van mij zie ik dat mijn voornaam verkeerd is. Kunnen jullie dit veranderen? Mvg
Vandaag omgezet van 8gig naar onbeperkt. Waarom toont de app 5000mb?
Waarom staat op mijn factuur internet gebruik kosten als ik GEEN internet heb op mijn mobieltje???
Ik heb een probleem! Ik kan geen account aan maken op mijn tele2. "er is iets fout gegaan" staat er dan steeds.
Het aanmaken van een 2e account lukt niet. Probleem is het zelfde emailadres
Goedendag, Ik vroeg mij af hoe ik mijn klantnummer kan achterhalen, krijg hem nergens te vinden. Groet, Stan
Goedemorgen. Ik kan in de tele2 app mijn gegevens niet bekijken, zodra ik het menu linksboven open en op mijn gegevens klik verdwijnt de app volledig. En uiteraard ook de weergave van de mb's kloppen niet maar hier ben ik de enige niet in. Wel zijn bij mij alle problemen begonnen na de aanvraag van verlenging op 27-03-2017 die overigens pas in gaat op 06-07-2017. Voor de aanvraag van deze verlenging werkte alles prima, mijn oude toestel was een huawei p7 en mijn huidige toestel is een huawei p10 lite.
Ik ben ineens 600mb armer na update mijntele2 Van 3529mb naar 2900 mb Op mijntele2 staat 3529 maar op de app 2900 Ook op mijn gsm netwerkgebruik staat 3530 Kan geen afbeelding uploaden
Ik zie in de app alleen nog het verbruik van bellen en sms. Waarom zie ik niet meer wat mijn internetverbruik is???
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.