Beste,
Morgen gaat mijn Tele2 abbonement in. Ik stap namelijk over van T-Mobile. Nu heb ik echter al dagen lang problemen met het inloggen in de tele2 app, hij zegt namelijk dat het inloggen niet lukt en dat ik het nog eens moet proberen of dat er een technische storing is?
Ook kan ik op internet niet mijn overzicht van producten bekijken, en zie ik op mijn laptop op mijn tele2 continu een rode balk verschijnen met: 'Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens.'
Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Ik wil nog geen spijt hebben van mijn overstap.
Met vriendelijke groet,
Roelof Vos
beantwoord
Tele2 app en producten
Beste antwoord door Roelof25
Hoi Mark!
Yes nadat ik mijn simkaart vandaag in gebruik heb genomen kan ik inloggen! Bedankt!
Zou je dit topic een slotje kunnen geven o.i.d.?
Met vriendelijke groet,
Roelof
Bekijk origineel berichtYes nadat ik mijn simkaart vandaag in gebruik heb genomen kan ik inloggen! Bedankt!
Zou je dit topic een slotje kunnen geven o.i.d.?
Met vriendelijke groet,
Roelof
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.