Hallo,
Vandaag heb ik een telefoon besteld met een tele2 abonnement en heb MijnTele2 geactiveerd. Maar bij de contactgegevens van mij zie ik dat mijn voornaam verkeerd is. Kunnen jullie dit veranderen?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hoi omarsharif10,
Wat vreemd dat de gegevens niet lijken te kloppen.
Als je persoonlijke gegevens onjuist staan kan je telefoon niet geleverd worden, heb je al een bezorgafspraak gemaakt?
Groetjes, Maris
Wat vreemd dat de gegevens niet lijken te kloppen.
Als je persoonlijke gegevens onjuist staan kan je telefoon niet geleverd worden, heb je al een bezorgafspraak gemaakt?
Groetjes, Maris
Ja, maar wel via belsimpel.nl. Mijn voorletter klopt overigens wel. De telefoon is al verzonden door Belsimpel.
Hoi Omar,
Je kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.
Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..
Groetjes, Maris
Je kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.
Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..
Groetjes, Maris
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris
Groet, Maris
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.