Hallo,
Vandaag heb ik een telefoon besteld met een tele2 abonnement en heb MijnTele2 geactiveerd. Maar bij de contactgegevens van mij zie ik dat mijn voornaam verkeerd is. Kunnen jullie dit veranderen?
Mvg
beantwoord
Verkeerde contactgegevens
Beste antwoord door Maris van Tele2
Hoi Omar,
Je kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.
Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..
Groetjes, Maris
Bekijk origineel berichtJe kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.
Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..
Groetjes, Maris
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.