Skip to main content
beantwoord

Verkeerde contactgegevens

  • 6 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 475 x bekeken

Hallo,

Vandaag heb ik een telefoon besteld met een tele2 abonnement en heb MijnTele2 geactiveerd. Maar bij de contactgegevens van mij zie ik dat mijn voornaam verkeerd is. Kunnen jullie dit veranderen?

Mvg

Beste antwoord door Maris van Tele2

Hoi Omar,

Je kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.

Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Maris van Tele2
Hoi omarsharif10,

Wat vreemd dat de gegevens niet lijken te kloppen.
Als je persoonlijke gegevens onjuist staan kan je telefoon niet geleverd worden, heb je al een bezorgafspraak gemaakt?

Groetjes, Maris

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2017
Ja, maar wel via belsimpel.nl. Mijn voorletter klopt overigens wel. De telefoon is al verzonden door Belsimpel.

Maris van Tele2
  • Oud Moderator
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2017
Hoi Omar,

Je kan het beste even contact opnemen met Belsimpel!
Zij kunnen er voor zorgen dat alle gegevens alsnog correct bij ons worden ingevuld.

Je dient dit te wijzigen via Belsimpel omdat de gegevens op het contract nu ook niet juist zijn..

Groetjes, Maris

Maris van Tele2
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris