Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 activeren lukt niet

  • 7 januari 2018
  • 4 reacties
  • 196 x bekeken

Goedemiddag,

Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. Steeds dezelfde melding:

SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.

Een paar weken eerder probeerde ik het ook en toen dezelfde melding. De optie "Wachtwoord vergeten" etc. heb ik al geprobeerd.

Graag een oplossing, Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Hinke van Tele2

Hi PatrickJL,

Het forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hinke van Tele2
Hi PatrickJL,

Gaat het om activeren van je account voor mobiel of voor een thuispakket?

Groetjes,

Hinke

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 8 januari 2018
Hi Hinke,

Het gaat om een zakelijk account voor mobiel. Het abonnement is afgesloten via Belsimpel. Dank je wel!

Groeten,
Patrick

Hinke van Tele2
  • Oud moderator
  • 43 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2018
Hi PatrickJL,

Het forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.

Groetjes,

Hinke

Hinke van Tele2
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic

Groetjes,

Hinke