Goedemiddag,
Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. Steeds dezelfde melding:
SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Een paar weken eerder probeerde ik het ook en toen dezelfde melding. De optie "Wachtwoord vergeten" etc. heb ik al geprobeerd.
Graag een oplossing, Bij voorbaat dank!
Bladzijde 1 / 1
Hi PatrickJL,
Gaat het om activeren van je account voor mobiel of voor een thuispakket?
Groetjes,
Hinke
Gaat het om activeren van je account voor mobiel of voor een thuispakket?
Groetjes,
Hinke
Hi Hinke,
Het gaat om een zakelijk account voor mobiel. Het abonnement is afgesloten via Belsimpel. Dank je wel!
Groeten,
Patrick
Het gaat om een zakelijk account voor mobiel. Het abonnement is afgesloten via Belsimpel. Dank je wel!
Groeten,
Patrick
Hi PatrickJL,
Het forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.
Groetjes,
Hinke
Het forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.
Groetjes,
Hinke
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic
Groetjes,
Hinke
Groetjes,
Hinke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.