Goedemiddag,
Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. Steeds dezelfde melding:
SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Een paar weken eerder probeerde ik het ook en toen dezelfde melding. De optie "Wachtwoord vergeten" etc. heb ik al geprobeerd.
Graag een oplossing, Bij voorbaat dank!
beantwoord
MijnTele2 activeren lukt niet
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi PatrickJL,
Het forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.
Groetjes,
Hinke
Bekijk origineel berichtHet forum is bedoeld voor consumenten, wij hebben dan helaas ook geen mogelijkheid om met je mee te kijken. Voor vragen over Tele2 Zakelijk verwijs ik je naar deze pagina.
Groetjes,
Hinke
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.