Ik zag door het andere bedrag dan dat ik gewend ben dat volgens mij een gedeeltelijke periode van vorig jaar nog is meegerekend in mijn factuur voor het nieuwe jaar. echter is dit alleen bij de tv abbo. Zie hier de specificatie + perioden van mijn vorige factuur:
Abonnementskosten
Internet Light 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx
Pluspakket 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx
TV Basis - Actieprijs 01-12-2017 t/m 31-12-2017 xx
hier op mijn nieuwe factuur:
Abonnementskosten
Internet Light 01-01-2018 t/m 31-01-2018 xx
Pluspakket 01-01-2018 t/m 31-01-2018 xx
TV Basis - Actieprijs 05-12-2017 t/m 31-12-2017 -xx
TV Basis 05-12-2017 t/m 31-01-2018 xx
Zoals hierboven is te zien heb ik in december toch al voor mijn tv betaald tm 31 december? op de nieuwe factuur betaal ik eveneens voor de periode 5-12 tm 31-12 2017 die ik dus al heb betaald volgens vorige factuur.Tevens schijnt dus dat de actie prijs voor tv basis niet meer geldt, maar hier was ik niet van op de hoogte/is mij niet verteld toen de klantenservice dit voor mij aanpaste . vond het al wel aardig dat ze meedachten dat ik voor een lagere prijs mijn abbo kon veranderen maar mij is niet verteld dat dit slechts tijdelijk was.
Groetjes,Sanne
Bladzijde 1 / 1
Hey Sanne,
Ik ben het met je eens dat de bedragen raar op je factuur staan. Het heeft inderdaad te maken met het verlopen van je korting maar de facturen kloppen wel. Je hebt toendertijd een contract afgesloten waar je de eerste 6 maanden korting krijgt, in de tussentijd hebben we de facturatiedatum veranderd dit heeft deze maand het rarae factuur veroorzaakt omdat je korting halverwege de maand verliep.
Groeten Jeroen
Ik ben het met je eens dat de bedragen raar op je factuur staan. Het heeft inderdaad te maken met het verlopen van je korting maar de facturen kloppen wel. Je hebt toendertijd een contract afgesloten waar je de eerste 6 maanden korting krijgt, in de tussentijd hebben we de facturatiedatum veranderd dit heeft deze maand het rarae factuur veroorzaakt omdat je korting halverwege de maand verliep.
Groeten Jeroen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.