Skip to main content
beantwoord

Fout MijnTele2 app

  • 12 januari 2018
  • 7 reacties
  • 203 x bekeken

Het is mij nog nooit gelukt om in de "MijnTele2" app te komen. Het is mij destijds wel gelukt om mijn account te activeren. Ik krijg telkens een pagina te zien met: 'sorry er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw'. Dit heb ik al een paar maanden. Ik heb geen idee waar het fout ga. Hoe zou ik wel kunnen inloggen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Hinke van Tele2

Hi bverb,

Dat verklaart een hoop, aangezien er voor Tele2 Zakelijk geen MijnTele2 App beschikbaar is. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Tele2 Zakelijk.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 12 januari 2018
Heb je je klantnummer ingevuld in je profiel? Dan kan een moderator kijken wat of er niet goed ingesteld is.

  • Aan het warmlopen
  • 12 januari 2018
Die kan ik op dit moment niet vinden, staat ook niet in mijn contract. Mijn 06 nr en mail heb ik wel doorgegeven!

Hinke van Tele2
Hi bverb,

Kun je wel inloggen op de website?

Groetjes,

Hinke

  • Aan het warmlopen
  • 13 januari 2018
Ja, ik kan inloggen op de site! Ik heb een zakelijke abbo en het lukt niet om in de app te komen. Het wachtwoord werkt niet, en wanneer ik op wachtwoord vergeten druk, krijg ik dus die foutmelding.

Hinke van Tele2
Hi bverb,

Dat verklaart een hoop, aangezien er voor Tele2 Zakelijk geen MijnTele2 App beschikbaar is. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Tele2 Zakelijk.

Groetjes,

Hinke

  • Aan het warmlopen
  • 13 januari 2018
Oke, jammer dat dat via een website gaat. Hoe zou ik mijn internetbundel kunnen aanpassen?

Hinke van Tele2
Hi bverb,

Hiervoor kun je het beste contact opnemen met Tele2 Zakelijk, wij hebben geen inzage in hun systemen en zijn niet bekend met hun producten.

Groetjes,

Hinke