Ik probeer mij te registeren om mijn simkaart te activeren op mijntele2. Maar ik krijg de volgende foutmelding:
SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Bladzijde 1 / 1
Dit gebeurt als je abonnement nog niet is ingegaan. Maar er kan ook iets anders aan de hand zijn.
Dit gebeurt al voordat ik maar enige informatie heb kunnen geven, dit sterkt vermoeden dat het losstaat van abonnement. Via app krijg ik melding al ik op link "account activeren" klik
Hoi ruudstraver, welkom op ons forum :)
Ik wil je graag gaan helpen met deze kwestie. Om te beginnen een brandende vraag: speelt dit probleem alleen bij de app? Heb je het al via de website geprobeerd?
Mocht het alleen bij de app spelen, zou je deze eens kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Herstart ook je telefoon.
Ik wil je graag gaan helpen met deze kwestie. Om te beginnen een brandende vraag: speelt dit probleem alleen bij de app? Heb je het al via de website geprobeerd?
Mocht het alleen bij de app spelen, zou je deze eens kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Herstart ook je telefoon.
Het speelt zowel bij app als via website en verschillende browsers.
Duidelijk! Vind je het goed als ik voor jou een kijkje neem aan de achterkant? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Het e-mailadres dat je gebruikt om MijnTele2 te activeren
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.
Ik zie je gegevens tegemoet!
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Het e-mailadres dat je gebruikt om MijnTele2 te activeren
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.
Ik zie je gegevens tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.