Ik ben ineens 600mb armer na update mijntele2
Van 3529mb naar 2900 mb
Op mijntele2 staat 3529 maar op de app 2900
Ook op mijn gsm netwerkgebruik staat 3530
Kan geen afbeelding uploaden
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hetzelfde, voor de update 630 MB over, na de update 473 MB (volgens de android app).
Mijn tele2 in de browser geeft nog wel 630 MB aan. Het is niet veel, maar het klopt niet.
En mijn vrouw heeft hetzelfde: voor de update 586 MB, erna 410 MB.
Mijn tele2 in de browser geeft nog wel 630 MB aan. Het is niet veel, maar het klopt niet.
En mijn vrouw heeft hetzelfde: voor de update 586 MB, erna 410 MB.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben opeens 160 MB kwijt. Volgens de app heb ik nog 833 MB over (moet zijn 991 MB). Op de website staat wel (in het blauw) 991 MB over, maar in de verbruikers balk staat dat ik 169 MB (16% van mijn 1000 MB) hebt verbruikt. Ik mag hopen dat dit gauw weer recht getrokken wordt?
Ik heb gisteren gelijk contact gehad met tele2
Wat op de website staat klopt op de app niet
Weer een lekkere update tele2
Misschien eerst testen dan pas vrijgegeven?
Wat op de website staat klopt op de app niet
Weer een lekkere update tele2
Misschien eerst testen dan pas vrijgegeven?
Goedemorgen Ronnekuh74,
De weergave in de app klopt inderdaad niet.
Bij jou en Peter88 heb ik dit zojuist gecontroleerd.
@Anouk74: zou jij je 06 nummer en/of klantnummer in je profiel willen toevoegen?
Met deze gegevens willen we dit namelijk verder onderzoeken.
Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Groet,
Erwin
De weergave in de app klopt inderdaad niet.
Bij jou en Peter88 heb ik dit zojuist gecontroleerd.
@Anouk74: zou jij je 06 nummer en/of klantnummer in je profiel willen toevoegen?
Met deze gegevens willen we dit namelijk verder onderzoeken.
Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Groet,
Erwin
Hallo allen,
Is het misschien ook mogelijk dat iemand van jullie een prinscreen plaatst met daarop de weergave van de app?
Groet,
Erwin
Is het misschien ook mogelijk dat iemand van jullie een prinscreen plaatst met daarop de weergave van de app?
Groet,
Erwin
Dank je wel Ronnekuh74,
Dit probleem wordt onderzocht en z.s.m. opgelost.
Ik zal in dit topic dan een update geven.
Dit probleem wordt onderzocht en z.s.m. opgelost.
Ik zal in dit topic dan een update geven.
Het vreemde is dat gisteren de weergave in de app goed werd weergegeven (synchroon met site), maar vandaag toch weer niet. Ik dacht even dat de oplossing nabij was, maar toch niet. Is daar nu dan enige zicht op?
Hallo Peter88,
Dit probleem was inderdaad opgelost maar er komen weer signalen binnen dat de weergave niet overeenkomt.
Ik neem jouw nummer weer mee als voorbeeld en kom er zo snel mogelijk weer op terug.
Groet,
Erwin
Dit probleem was inderdaad opgelost maar er komen weer signalen binnen dat de weergave niet overeenkomt.
Ik neem jouw nummer weer mee als voorbeeld en kom er zo snel mogelijk weer op terug.
Groet,
Erwin
Hallo Peter88,
De weergave zou nu weer correct moeten zijn, zou je dit kunnen bevestigen?
Groet,
Erwin
De weergave zou nu weer correct moeten zijn, zou je dit kunnen bevestigen?
Groet,
Erwin
Hallo Erwin,
De weergave is inderdaad weer correct. Groeten,
Peter
De weergave is inderdaad weer correct. Groeten,
Peter
Hallo Peter88,
Dat is goed om te horen, dankjewel voor jouw feedback.
Ik zal dit topic dan ook gaan sluiten.
Groet,
Erwin
Dat is goed om te horen, dankjewel voor jouw feedback.
Ik zal dit topic dan ook gaan sluiten.
Groet,
Erwin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.