Het is mij nog nooit gelukt om in de "MijnTele2" app te komen. Het is mij destijds wel gelukt om mijn account te activeren. Ik krijg telkens een pagina te zien met: 'sorry er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw'. Dit heb ik al een paar maanden. Ik heb geen idee waar het fout ga. Hoe zou ik wel kunnen inloggen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Heb je je klantnummer ingevuld in je profiel? Dan kan een moderator kijken wat of er niet goed ingesteld is.
Die kan ik op dit moment niet vinden, staat ook niet in mijn contract. Mijn 06 nr en mail heb ik wel doorgegeven!
Hi bverb,
Kun je wel inloggen op de website?
Groetjes,
Hinke
Kun je wel inloggen op de website?
Groetjes,
Hinke
Ja, ik kan inloggen op de site! Ik heb een zakelijke abbo en het lukt niet om in de app te komen. Het wachtwoord werkt niet, en wanneer ik op wachtwoord vergeten druk, krijg ik dus die foutmelding.
Hi bverb,
Dat verklaart een hoop, aangezien er voor Tele2 Zakelijk geen MijnTele2 App beschikbaar is. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Tele2 Zakelijk.
Groetjes,
Hinke
Dat verklaart een hoop, aangezien er voor Tele2 Zakelijk geen MijnTele2 App beschikbaar is. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Tele2 Zakelijk.
Groetjes,
Hinke
Oke, jammer dat dat via een website gaat. Hoe zou ik mijn internetbundel kunnen aanpassen?
Hi bverb,
Hiervoor kun je het beste contact opnemen met Tele2 Zakelijk, wij hebben geen inzage in hun systemen en zijn niet bekend met hun producten.
Groetjes,
Hinke
Hiervoor kun je het beste contact opnemen met Tele2 Zakelijk, wij hebben geen inzage in hun systemen en zijn niet bekend met hun producten.
Groetjes,
Hinke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.